مدرس فروش استاد فروش سخنران فروش تدریس فروش معلم فروش

مدرس فروش استاد فروش سخنران فروش تدریس فروش معلم فروش

مدرس فروش استاد فروش سخنران فروش تدریس فروش آموزش فروشمدرس فروش استاد فروش سخنران فروش تدریس فروش آموزش فروش

مدرس فروش استاد فروش سخنران فروش تدریس فروش آموزش فروش

مدرس فروش

بهزاد حسین عباسی استاد مدیریت مدرس مدیریت       مدرس مدیریت استاد مدیریت آموزش مدیریت تدریس مدیریت  مدرس مدیریت استاد مدیریت آموزش مدیریت تدریس مدیریت  مدرس مدیریت استاد مدیریت آموزش مدیریت تدریس مدیریت   

مدرس فروش استاد فروش سخنران فروش تدریس فروش معلم فروش

مدرس فروش استاد فروش سخنران فروش تدریس فروش معلم فروش

مدرس فروش استاد فروش سخنران فروش تدریس فروش معلم فروش

مدرس فروش استاد فروش سخنران فروش تدریس فروش معلم فروش بهزاد حسین عباسی دوره فروش آموزش فروش

استاد بهزاد حسین عباسی مدرس فروش استاد فروش سخنران فروش تدریس بازرایابی

استاد فروشندگی مدرس فروشندگی سخنران فروشندگی تدریس فروشندگی
مدرس فروش استاد فروش

مدرس فروش استاد فروش آموزش بازاریابی

مدرس فروشندگی استاد فروشندگی آموزش فروشندگی

آموزش فروشندگی آموزش بازاریابی

آموزش فروش آموزش فروشندگی

مدرس فروش مدرس مارکتینگ

مدرس فروش مدرس فروشندگی

يكشنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۵۷ ب.ظ

۰

مدرس فروشنده تاثیرگذار تدریس مدیریت در محل شرکت

يكشنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۵۷ ب.ظ

مدرس فروشنده تاثیرگذار تدریس مدیریت در محل شرکت

دوره فروشندگی
فروشنده تاثیرگذار
هنگامی که به فروش فکر می کنید، ممکن است یک فروشنده یا یک بازاریابی که شب گذشته هنگام بازگشت از کارتان در هنگام گرفتار شدن شما در ترافیک با شما تماس گرفته است را به خاطر آورید. اما بدون توجه به جایگاه شغلی هر فرد در یک سازمان، آن فرد نیز ناخودآگاه در امر فروش سهیم است. به عنوان یک مدیر کسب و کار، شما ایده ها، خدمات و یا محصولات شرکت خود را به صورت روزانه به فروش می رسانید.

دانیل پینک، نویسنده کتاب جدید To Sell is Human: The Surprising Truth About Moving Others می گوید: “خوشتان بیاید یا نه همه ما در حال فروش هستیم.” همه روزه همه ی ما دیگران را متقاعد می کنیم، در آنها نفوذ می کنیم، تا به ما زمان، پول، توجه، یا فرصت بدهند.
برای موفقیت باید یک فروشنده تاثیرگذار باشید. اما امروزه فروشندگی به معنای آنچه در گذشته بود نیست.

پینک می گوید: “امروزه خریداران انبوهی اطلاعات را در اختیار دارند، و اغلب در مکالمه خود با فروشندگان، آگاهانه تر صحبت می کنند. این بدان معناست که فروشندگان نمی توانند کم اطلاع از محصول خود باشند و همچنین باید بسیار شفاف سخن بگویند.”
این تغییر اوضاع در جامعه امروزی، نیاز به نگرشی جدید برای فکر کردن در مورد چگونگی به فروش رساندن خدمات یا محصولات دارد.
برای فروش موثرتر به نکاتی که در زیر آمده است توجه کنید:

۱. در نظر داشته باشید که قبل از مذاکره فروش در چه شرایطی هستید.
قبل از اینکه یک ایده را برای یک شخص مهم یا سرمایه گذار معرفی کنید، ببینید که از نظر اعتماد به نفس در چه شرایطی هستید؟
اگر مثل اکثر مردم هستید و به خودتان بگویید، “من می توانم این کار را انجام دهم.” با این جمله احساس بهتری می کنید، اما عملکردتان به میزان کمی بهبود می یابد. و در عوض، بیایید و از خود بپرسید، آیا می توانم این کار را انجام دهم؟ حتی اگر با صدای بلند پاسخ خود را ندهید، این پرسش خود به خود در ذهن شما باعث پاسخ می شود. و در واقع تجربه گذشته و تخصص تان را به یاد شما می آورد.
پینک می گوید “پرسش از خود در واقع شما را برای رویارویی آماده می کند” و تأیید ناشی از پاسخ سوال خودتان، به شما کمک می کند تا حتی در صورت پاسخ منفی در ذهنتان، مثبت باقی بمانید.

۲. هدف خود را بر روی درک دیدگاه خریدار قرار دهید.
برای موفقیت در فروش یک محصول، خدمت یا یک ایده، نیاز به تلاش برای درک دیدگاه فرد مقابل دارید. پینک می گوید: “هنگامی که ما نقطه نظر شخص دیگری را درک می کنیم، در مذاکره با او مؤثرتر خواهیم بود” این بینش برای کاهش هر گونه نگرانی و ایجاد چارچوبی معنی دار برای ایده تان به شما قدرت می بخشد. پینک این نوع همسویی را ” همدلی اضافه” یا “empathy plus” می نامد. به این معنی که شما نیازمند درکی بیشتر از اینکه مخاطبانتان چگونه احساسی دارند هستید. پینک می گوید ” آنچه که آنها بدان فکر می کنند و منافع آنها را در نظر بگیرید”. پرداختن به این افکار و منافع مطمئن ترین راه برای ایجاد یک گام مؤثر در فروش است.
   مدرس فروش سخنران فروش استاد فروش تدریس فروش معلم فروش

  مدرس فروشندگی سخنران فروشندگی استاد فروشندگی تدریس فروشندگی معلم فروشندگی

  مدرس ویزیتوری سخنران تدریس ویزیتوری استاد تدریس ویزیتوری تدریس ویزیتوری معلم ویزیتوری

  آموزش فروشندگی و ویزیتوری آموزش فروشندگی و ویزیتوری 

آموزش فروشندگی و ویزیتوری آموزش فروشندگی و ویزیتوری آموزش فروشندگی و ویزیتوری

 بهزاد حسین عباسی

مدرس اصول و فنون مذاکره زبان بدن

معلم اصول و فنون مذاکره زبان بدن

استاد  اصول و فنون مذاکره زبان بدن

سخنران اصول و فنون مذاکرات تجاری زبان بدن و مدرس مدیریت استاد مدیریت ارتباط با مشتری CRM

مدرس بازاریابی 

معلم بازاریابی 

مدرس برند

مدرس فروش برندینگ مدرس اصول و فنون مذاکره زبان بدن 

مدرس مدیریت ارتباط با مشتری

هماهنگی جهت برگزاری سمینارهای سازمانی


مدیر برنامه ها جواد حسنی

09372202257 

9197685104

behzadabbasi.ir


۳. به عنوان یک مشاور عمل کنید.
با اطلاعات زیادی که دردست داریم، گام مؤثر فروش در حال حاضر، محدود کردن گزینه ها است. مهارتی که در آن دسترسی به اطلاعات مطرح نیست، بلکه جمع آوری و شفاف سازی آن مهم است. به مخاطبان خود نشان دهید که درک می کنید آنها چه کسانی هستند، چه نیازی دارند و اینکه آنها را خوب می شناسید.
برای سفارشی کردنِ مناسب اطلاعات، ابتدا مشکلات یا نیازهای خریدار را شناسایی کنید. پینک می گوید” با سوالات و نه اظهارات شروع کنید” این کنجکاوی کمک می کند تا نقطه نظر آنها را درک کنید و بتوانید یک مشکل را شناسایی کنید که آنها نمی دانند آنرا دارند یا نمی دانند چطور آن را حل کنند. در واقع شما خود را تطبیق می دهید تا اینکه چیزی را تحمیل کنید.

۴. در صحبت کردن تعادل را حفظ کنید.
ما اغلب فکر می کنیم که افراد برونگرا، بهترین فروشندگان هستند، اما این چنین نیست. بهترین اشخاص مناسب برای فروش افرادی هستند که هر دو کیفیت برونگرایی و درونکرایی را دارا می باشند. در حالی که درونگرایان خیلی کم صحبت هستند و برونگرایان بیش از حد صحبت می کنند، اعتدال گراها حد متوسط را ​​دارند. آنها می دانند چه زمانی صحبت کنند و چه زمانی ساکت شوند، “پینک می گوید.” آنها در فروش فوق العاده خوب هستند”.
بسیاری از افراد متعادل هستند، و می توانند باز هم برای دستیابی به تعادل بیشتر تلاش کنند. اگر تمایل برونگرایی دارید، کمتر صحبت کنید و بیشتر گوش دهید، و اگر شما تمایل به درون گرایی دارید، بر روی اعتماد به نفس و صحبت کردن تان کار کنید. پینک می گوید “یک الگوریتم یا علم دقیق برای انجام آن وجود ندارد.” فقط باید از جایگاه خود مطلع باشید و سعی کنید به سمت مرکز آن (یا همان تعادل) بروید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی