مدرس فروش استاد فروش سخنران فروش تدریس فروش معلم فروش

مدرس فروش استاد فروش سخنران فروش تدریس فروش معلم فروش

مدرس فروش استاد فروش سخنران فروش تدریس فروش آموزش فروشمدرس فروش استاد فروش سخنران فروش تدریس فروش آموزش فروش

مدرس فروش استاد فروش سخنران فروش تدریس فروش آموزش فروش

مدرس فروش

بهزاد حسین عباسی استاد مدیریت مدرس مدیریت       مدرس مدیریت استاد مدیریت آموزش مدیریت تدریس مدیریت  مدرس مدیریت استاد مدیریت آموزش مدیریت تدریس مدیریت  مدرس مدیریت استاد مدیریت آموزش مدیریت تدریس مدیریت   

مدرس فروش استاد فروش سخنران فروش تدریس فروش معلم فروش

مدرس فروش استاد فروش سخنران فروش تدریس فروش معلم فروش

مدرس فروش استاد فروش سخنران فروش تدریس فروش معلم فروش

مدرس فروش استاد فروش سخنران فروش تدریس فروش معلم فروش بهزاد حسین عباسی دوره فروش آموزش فروش

استاد بهزاد حسین عباسی مدرس فروش استاد فروش سخنران فروش تدریس بازرایابی

استاد فروشندگی مدرس فروشندگی سخنران فروشندگی تدریس فروشندگی
مدرس فروش استاد فروش

مدرس فروش استاد فروش آموزش بازاریابی

مدرس فروشندگی استاد فروشندگی آموزش فروشندگی

آموزش فروشندگی آموزش بازاریابی

آموزش فروش آموزش فروشندگی

مدرس فروش مدرس مارکتینگ

مدرس فروش مدرس فروشندگی

آخرین مطالب

۵۴ مطلب در مرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

مدیریت چیست؟

مدرس مدیریت استاد مدیریت  تدریس مدیریت  سخنران مدیریت

مدرس مدیریت استاد مدیریت

مدرس مدیریت استاد مدیریت  تدریس مدیریت  سخنران مدیریت بعضی‌ها در محیط کار مدیر هستند و بعضی‌ها در خانه. بعضی‌ها میز مدیریتی دارند و بعضی‌ها جایگاه آن. بعضی‌ها مدیر هستند و بعضی‌ها مدبر. بعضی‌ها پیپ مدیریتی دارند و بعضی‌ها تیپ آن. بعضی‌ها مدیر هستند و منشی دارند و بعضی‌ها تنها مدیر هستند و در اصل تنها منشیاند. بعضی‌ها مدیر هستند و ماشین مدیران را دارند و بعضی‌ها در اصل تنها ماشین هستند و ماشین مدیران را میرانند. بعضی‌ها رنگ مدیریت دارند و بعضی‌ها طعم آن. بعضی‌ها خدادادی مدیر هستند و بعضی‌ها مادرزادی، یعنی تنها به واسطه پدرشان با بستگانشان. بعضی‌ها حکم مدیریتشان از جنس کاغذ و امضاء مافوق است و بعضی‌ها از جنس عمل و کارکرد و تجربهشان. بعضی‌ها در گزارش ماهانه تنظیم شده توسط خود، مدیر موفق هستند و بعضی‌ها در عملکرد تنظیم شده مافوق و زیردستان خود. بعضی‌ها تنها مدیر هستند و بس و بعضی‌ها مدیر هستند و یک دنیا ارزش. بعضی‌ها امضایشان چند روزی اعتبار دارد و بعضی‌ها عملکردشان یک عمر. بعضی‌ها یاد خود را با خود میبرند و بعضی‌ها خود میروند و اما نام و یادشان میماند. بعضی‌ها عشق مدیریت دارند و بعضی‌ها مدیر عاشق هستند. بعضی‌ها بر نام سازمان مدیریت میکنند و بعضی‌ها مدرک مدیریت دارند و بعضی‌ها درک مدیریت. 

راستی؛ انصافاً جایگاه من و شما و ما، در کجاست؟


مدیریت چیست؟!

شاید شنیده باشید یا خوانده باشید و یا باور داشته باشید که میگویند؛ مدیریت هم علم است و هم هنر. یعنی هم آگاهی و هم تجربه. هم اکتسابی و هم ذاتی. هم توانائی و هم عشق. 

مدرس مدیریت استاد مدیریت  تدریس مدیریت  سخنران مدیریت مدیریت؛ حکومت بر سازمان نیست، بلکه نشستن بر قلبهای کارکنان سازمان است. سازمان؛ یک اداره و کارخانه نیست، بلکه مجموعه‌ای است که در آن سهیم هستیم و روزگار را سپری مینمائیم. مجموعه؛ یک سری افراد با ویژگیهای مختلف، با عنوان همکار نیست، بلکه همراهانی هستند که با آنها روز را شب و شب را روز میکنیم. 

مدرس مدیریت استاد مدیریت  تدریس مدیریت  سخنران مدیریت برای مدیر شدن، نباید به دنبال کتابفروشی و کتاب و مدرس و دفتر تمرین بود. بلکه باید به دنبال واقعیت و واقعیت‌بینی و واقعیت‌پذیری و بیان واقعیت بود. برای مدیر شدن نباید به دنبال آرزو و آشنا و وابستگی به دوستان بود، بلکه باید به دنبال موقعیتها واکنشها، عملها و عکسالعملها بود. راستی؛ تغییر روز به شب و شب به روز، برای ما یک عادت شده است یا امیدی برای یک تحول. آیا به سخت مولا فکر کردهایم که میفرمایند: وای به حال آنکه امروزش مانند دیروزش باشد. پس وای به ما و حال ما که اگر در انتظار موقعیتها بمانیم و تنها منتظران شانس باشیم. 


تعریف مدیریت

مدرس مدیریت استاد مدیریت  تدریس مدیریت  سخنران مدیریت تعاریف بسیار زیادی از مدیریت ارائه شده است، یکی از جامع ترین این تعاریف در ذیل آمده است مدیریت عبارت است از: 

«علم و هنر برنامه ریزی، سازمان دهی، هدایت و رهبری، نظارت و کنترل و نهایتاً ایجاد هماهنگی برای رسیدن به هدف یا اهداف از پیش تعیین شده سازمان»


البته تمام مباحث فوق بر روی منابع سازمانی صورت می گیرد که مهم ترین و ارزنده ترین دارایی هر سازمان منابع انسانی ( کارکنان) هستند و سپس منابع دیگر نظیر دارایی های فیزیکی، مادی و حتی اطلاعات قرار می گیرند. 


تمام مطالب فوق صحیح است اما اگر بخواهیم خیلی ساده مدیریت را تعریف کنیم باید بگوئیم



مدیریت یعنی تصمیم گیری


مدرس مدیریت استاد مدیریت  تدریس مدیریت  سخنران مدیریت وظایف نیروها عبارت است از تصمیم سازی (با ارائه پیشنهادات) و اجرای تصمیم پس از اتخاذ از سوی مدیریت، وظایف مدیران عبارت است از تصمیم گیری و نظارت بر اجرای تصمیمات. 

سرجیوزیمن معاون سابق بازاریابی کوکاکولا و نویسنده کتاب ارزشمند پایان عصر بازاریابی سنتی پنج سطح برای تصمیم گیری قائل است.



سطوح تصمیم گیری :


 سطح یک : تصمیم من ( مدیر ارشد) بدون کمک شما ( منظور کارکنان است ). 

 این سطح مربوط به امور سیاست گذاری است. 


سطح دو : تصمیم من با کمک شما. 

 مسئولیت تصمیم گیری با مدیر است اما از نظرات و پیشنهادات کارکنان مطلع

 می شود. 


سطح سه : تصمیم ما. 

 سرجیو زیمن می گوید من از این سطح متنفرم. چون مسئول تصمیم گیری مشخص 

 نیست. حتی در قوی ترین مردم سالاری ها یک نفر باید رهبری را بر عهده بگیرد. 


سطح چهار : تصمیم شما با کمک من. 

 سخت ترین تصمیم های مدیران است. چون باید قدرت خود را فراموش کنند و 

 اجازه دهند فرد دیگری تصمیم بگیرید. 


سطح پنج : تصمیم شما بدون کمک من. 

مدرس مدیریت استاد مدیریت  تدریس مدیریت  سخنران مدیریت  یعنی اعتماد مدیر به توانایی ها. دانش و بصیرت نیرو به حدی می رسد که مسئولیت را به صورت کامل تفویض می کند. 

مدرس مدیریت استاد مدیریت  تدریس مدیریت  سخنران مدیریت سرجیوزیمن می گوید: اساساً سطح پنج به مخاطب می گوید" گوش کن، دلیل اینکه شما اینجا هستید، دلیل اینکه من شما را استخدام کرده ام. دلیل اینکه به شما اجازه داده ایم که تحت لوای علائم تجاری این شرکت کار کنید، این است که شما را باور داریم. بروید و کارتان را انجام دهید". 

ایشان می گوید در تمام موارد فوق تصمیم گیرنده باید مشخص باشد تا در مقابل تصمیم خویش مسئولیت داشته باشد. مدیران ما هم باید بدانندکه یکی از نقش های ارزنده ایشان اتخاذ تصمیمات صحیح و به موقع و بر مبنای اخذ اطلاعات از زیردستان است. و همچنین تفویض اختیار برای تصمیم گیری کارکنان در جای خود شایسته و لازم است. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ مرداد ۹۵ ، ۱۶:۲۴
مدرس بازاریابی مدرس فروش

تمرین ذهنی بازاریابی و فروش 12- چالش مسئول بازاریابی تیم تولیدکننده اپلیکیشن بازی (مثلا) خروس جنگی در افزایش دانلود و درآمدزایی اپ

 مدرس فروش تمرین ذهنی بازاریابی و فروش

مدرس فروش

 مدرس فروش تمرین ذهنی بازاریابی و فروشحتما شما مخاطبان و علاقمندان حوزه بازاریابی و فروش با بنده هم عقیده اید که بازاریابی فقط معطوف به فلان محصول خوراکی و خودرویی و سخت افزاری و ...و یا فلان خدمت آموزشی و بانکی و بیمه ای  و ... نیست و اصولا هرجا که هدف از اجرای فعالیتی، راه اندازی کسب و کار و دستیابی به درآمد و البته قبل از آن متقاعد کردن مخاطب به خرید و استفاده از محصول یا خدمتی خاص است، پای بازاریابی و تکنیک های بازاریابی به میان می آید.

 مدرس فروش تمرین ذهنی بازاریابی و فروش از این رو و به فراخور نیاز، در چنین مواردی همیشه پای اصول بازاریابی به میان آمده و البته به فراخور موضوع و نوع محصول یا خدمت، از شیوه ها و تکنیک های خاصی برای تحقق اهداف کسب و کار استفاده می شود. در واقع همانطور که اشاره شد، بازاریابی و تکنیک های آن همیشه چاره ساز و بلکه ضروری است، گاه برای بازاریابی محصولات رایج و شناخته شده در فضای کسب و کار و بین عموم مردم (نظیر موارد پیش گفته) و گاه حتی برای بازاریابی و ترویج استفاده از محصولات و خدماتی نسبتا جدیدتر برای بازار مشابه بازاریابی و معرفی و ترویج اپلیکیشن های مختلف، از جمله بازی، اپلیکیشن های آموزشی، اپلیکیشن های خدماتی و ...

 مدرس فروش تمرین ذهنی بازاریابی و فروشهمانطور که می شود حدس زد، نفوذ و البته به دنبال آن درآمدزایی یک اپلیکیشن به میزان زیادی تابع نوع و رویکرد تیم سازنده و یا تیم کسب و کاری حامی آن در گنجاندن کارکردها و قابلیت ها، نحوه معرفی، عرضه و انتشار، تبلیغات و اطلاع رسانی، ترغیب مخاطب به استفاده از اپلیکیشن، سیاست های قیمت گذاری (و به بیان بهتر، کاربرد صحیح همان 4p همیشگی) در بازاریابی این اپلیکیشن هاست و اینجاست که اتخاذ رویکرد صحیح در این حوزه نیز ضرورت می یابد.

با این توضیحات، موضوع این پست نیز به چالشی در همین خصوص اختصاص دارد...

 مدرس فروش تمرین ذهنی بازاریابی و فروشچالش مسئول بازاریابی تیم تولیدکننده اپلیکیشن بازی (مثلا) خروس جنگی در افزایش دانلود و درآمدزایی اپ 

فرض کنید،مسئول بازاریابی و تبلیغات و افزایش درآمدزایی اپلیکیشن بازی خروس جنگی هستید و مسئولیت درآمدزایی حاصل از این بازی به شما سپرده شده است. از سوی دیگر، در داخل این بازی فروشگاهی نیز تعبیه شده تا کاربران بتوانند در مواقع مورد نیاز و در حین بازی، با پرداخت مبالغی، نسبت به خرید اقلام و تجهیزات مورد نیاز در جریان بازی (که به افزایش لذت بازی نزد کاربر و یا ارتقای مرحله و رفتن به مراحل بعدی کمک می کند) اقدام نمایند.

 


 مدرس فروش تمرین ذهنی بازاریابی و فروشاز سوی دیگر، با توجه به هزینه گزافی که برای ساخت این بازی صرف شده است (چیزی در حدود 200 یا 300 میلیون تومان) و با توجه به این که تنها راه جبران این هزینه ها و البته دستیابی به سودآوری، درآمدهایی است که برای این بازی در نظر گرفته شده است، به شدت برای درامدزایی از این بازی تحت فشارید.

 مدرس فروش تمرین ذهنی بازاریابی و فروشمضافا این که به سبب عرضه و ارائه روز به روز بازی های متنوع خارجی و ایرانی، ذائقه و سلیقه مخاطب نیز به شدت تحت تاثیر قرار گرفته و در صورتی که ظرف مدت کوتاهی امکان نفوذ و انتشار گسترده وجود نداشته باشد، مخاطبان از بازی رویگردان شده و روانه بازی های دیگر موجود در بازار می شوند و طبعا بودجه تفریحی خود برای بازی را در بازی های دیگر (رقبای شما) صرف می کنند.

 مدرس فروش تمرین ذهنی بازاریابی و فروشتوجه به این نکته نیز ضروری است که بخش اعظمی از درآمدهای حاصل از اپلیکیشن های حوزه بازی، مختص ارائه ابزارها و خدماتی است که در جریان بازی در اختیار کاربر قرار داده می شود و از این حیث پتانسیل درآمدی قابل توجهی را برای تیم توسعه دهنده فراهم می کند که تنها شرط تحقق درامدهای ناشی از آن، افزایش تعداد کاربران علاقمند و وفادار به بازی و ترغیب آنان به خرید اقلام و تجهیزات ذکر شده است...

سوال اینجاست که: به نظر شما برای موفق ساختن این بازی در بازار و تحقق حداکثر میزان درآمدزایی از آن، چه راهکارها و برنامه هایی را می توان در پیش گرفت؟

مروری بر قواعد بازی:

 مدرس فروش سخنران فروش استاد فروش تدریس فروش معلم فروش

  مدرس فروشندگی سخنران فروشندگی استاد فروشندگی تدریس فروشندگی معلم فروشندگی

  مدرس ویزیتوری سخنران تدریس ویزیتوری استاد تدریس ویزیتوری تدریس ویزیتوری معلم ویزیتوری

  آموزش فروشندگی و ویزیتوری آموزش فروشندگی و ویزیتوری 

آموزش فروشندگی و ویزیتوری آموزش فروشندگی و ویزیتوری آموزش فروشندگی و ویزیتوری

 بهزاد حسین عباسی

مدرس اصول و فنون مذاکره زبان بدن

معلم اصول و فنون مذاکره زبان بدن

استاد  اصول و فنون مذاکره زبان بدن

سخنران اصول و فنون مذاکرات تجاری زبان بدن و مدرس مدیریت استاد مدیریت ارتباط با مشتری CRM

مدرس بازاریابی 

معلم بازاریابی 

مدرس برند

مدرس فروش برندینگ مدرس اصول و فنون مذاکره زبان بدن 

مدرس مدیریت ارتباط با مشتری

هماهنگی جهت برگزاری سمینارهای سازمانی


مدیر برنامه ها جواد حسنی

09372202257 

9197685104

behzadabbasi.ir


 مدرس فروش تمرین ذهنی بازاریابی و فروش    در هر بازی/ تمرین تنها روی یک محصول یا خدمت تمرکز می شود

§   محصول/ خدمت مورد نظر چیزی نباشد که به فروش و یا بازاریابی آن تسلط کامل داریم

§    هر چه موضوع مساله (محصول/ خدمت) دور از ذهن تر و عجیب تر، بهتر

§   در مرحله پیشنهاد، ارائه هر پیشنهادی مجاز است و در مرحله ارزیابی، پیشنهاداتی حذف و یا انتخاب می شوند (نظیر طوفان فکری)لزوما قرار نیست این بازی/ تمرین به نتیجه رضایت بخش منجر بشه، در واقع ارزش این تمرین به باز کردن فضای ذهنی و قدرت تفکر افراد و فارغ از نتیجه است...

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ مرداد ۹۵ ، ۰۷:۵۷
مدرس بازاریابی مدرس فروش

تائید اجتماع: آیا درست از آن استفاده می کنید؟

مدرس فروش بهترین فروشنده در ایران کیست مدرس فروشندگی

مدرس فروش بهترین فروشنده در ایران کیست

  

مدرس فروش بهترین فروشنده در ایران کیست مدرس فروشندگی اصل تائید اجتماع رابرت سیالدینی امروزه به‌عنوان یکی از بهترین تکنیک‌های اثرگذاری در نظر گرفته می‌شود که دلیل قانع‌کننده‌ای هم برای آن وجود دارد. به‌هرحال شما به‌عنوان یک فرد باتجربه راه بهتری غیر از نشان دادن رضایت دیگر افراد خریدار و استفاده‌کننده از محصول برای ارتقاء فروش محصولات و تبدیل مشتری بالقوه به مشتری نهایی سراغ دارید؟

 

مدرس فروش بهترین فروشنده در ایران کیست مدرس فروشندگی شکی نیست که امروزه ما به‌نوعی با انواع مختلف تائیدهای اجتماعی در بسترهای مختلف و برای فروش محصولات مختلف روبرو هستیم. به عبارتی در جستجویی کوتاه در بین محصولات مختلف در اینترنت شاهد سیلی از رتبه‌بندی‌های مختلف برای محصولات، توصیه‌ها، آمار و ارقام و ابراز علاقه دیگر مصرف‌کننده‌ها هستیم.

 

مدرس فروش بهترین فروشنده در ایران کیست مدرس فروشندگی من خودم یکی از معتقدین به جادوی تائید اجتماع بودم، البته تا چند وقت پیش که مقاله‌ای را در این رابطه خواندم و تقریباً نظرم در مورداستفاده از این تکنیک و اثرگذاری آن تغییر کرد. برای اینکه حرف خودم را خلاصه کنم و به بقیه موضوع بپردازم، در یک جمله باید بگویم که استفاده از این تکنیک خیلی اثرگذار است، ولی واقعیت این است که من و شما تنها در حال بهره بردن از بخشی بسیار جزئی از این اصل در امور بازاریابی خودمان هستیم.

 

 

دوست داشتن با انجام دادن متفاوت است

مدرس فروش بهترین فروشنده در ایران کیست مدرس فروشندگی تائید اجتماع در چندین شکل مختلف قابل‌استفاده می‌باشد که از نمونه‌های ابراز نظر مستقیم توسط مشتری گرفته و تا ارائه آمارهای خشک و بدون پشتوانه آماری ادامه دارد. هرچند که مطالعه موردنظر من به این موضوع اشاره دارد که اثرگذارترین عنصر در تائید اجتماع چگونگی اجرا آن نیست، بلکه مهم‌ترین عنصر آن چگونگی بیان آن است.

 

تائید اجتماع به دو صورت قابل‌بیان شدن است که یکی از آنها به‌صورت رفتار مخاطب است (تعداد افرادی که چیزی را خریداری کرده‌اند) و یکی هم نشان دادن تمایل مخاطب است (تعداد افرادی که محصولی را دوست داشته‌اند).

 

مدرس فروش بهترین فروشنده در ایران کیست مدرس فروشندگی چند ثانیه فکر کنید که کدام‌یک از این دو شیوه برای بیان و نشان دادن تائید اجتماع بهتر و اثرگذارتر است. اگر شما هم مثل من فکر کنید مطمئناً می‌گویید که نشان رفتار مخاطب بهتر و اثرگذارتر از تمایل وی دراین‌بین است.

 

اما من اشتباه فکر می‌کردم، چراکه نتیجه این مطالعه نشان داده است که در رابطه با ترغیب و اقناع مخاطب به خرید ابراز تمایل دیگر افراد نسبت به رفتاری که نشان داده‌اند بهتر و اثرگذارتر است.

 

به‌عبارت‌دیگر مصرف‌کنندگان تمایل بیشتری نسبت به دنبال کردن چیزهایی دارند که دیگران دوست داشته‌اند و دراین‌بین رفتار حقیقی آنها آنچنان اهمیتی ندارد. این نتیجه‌ای است که در سطح گسترده چه در فضای آزمایشگاهی و چه در دنیای واقعی این مطالعه به آن دست پیداکرده است.

 

مدرس فروش بهترین فروشنده در ایران کیست مدرس فروشندگی در زمان خرید کردن، مصرف‌کنندگان بیشتر تحت تأثیر مواردی قرار می‌گیرند که دیگران تمایل به داشتن آن دارند تا اینکه تحت تأثیر مواردی قرار بگیرند که دیگران واقعاً آنها رادارند. مثلاً در یک رستوران در زمان سفارش دادن تنها درزمانی همان انتخاب دوستان خود را برای خودشان اعلام می‌کنند که قبل از سفارش دادن در مورد آن صحبت کرده باشند، نه اینکه بعد از ثبت سفارش دوستان از سفارش غذای آنها مطلع شده باشند.

 

همچنین در بررسی ویدئوهای منتشرشده در سایت یوتیوب دیده‌شده که افراد بیشتر علاقه‌مند به دیدن ویدئوهایی هستند که دیگران دوست داشته‌اند (تمایل آنها) و نه ویدئوهایی که دیگران مشاهده کرده‌اند(رفتار نهایی آنها). به‌عنوان‌مثال دو تصویر زیر در ظاهر شبیه به هم هستند، درحالی‌که تصویر دوم نشان‌دهنده تمایل و دوست داشتن مخاطبین بجای تعداد دفعات دیده شدن آن صفحه است.


مدرس فروش بهترین فروشنده در ایران کیست مدرس فروشندگی حتی برای بهتر درک کردن این موضوع می‌توانید این‌گونه آن را در نظر بگیرید: مثلاً در حال انتخاب شریکی برای خودتان هستید، آیا نسبت به فردی علاقه‌مند می‌شوید که توسط بسیار از افراد دیگر پیشنهاد می‌شوند(افرادی دیگری تمایل به شراکت با وی را دارند) یا نه به دنبال شراکت باکسی خواهید بود که در رابطه شراکت با افراد دیگری خارج‌شده است(رفتار دیگران – یعنی با دیگری شراکت داشته و این رابطه در حال حاضر قطع‌شده است)؟

 

چگونه از تائید اجتماع باید استفاده کنیم؟

مطمئنم که این جمله یا چیزی شبیه به آنها را قبلاً شنیده‌اید: “خیلی از اینها میخرن، فروشش خوبه و . . .” و حالا می خواهیم تأثیر آن در افزایش فروش را در مقایسه با جمله‌ای شبیه به اینکه ” مشتریامون دوستش دارند” بفهمیم.

 

همچنین موارد مشابه دیگری ازاین‌دست کم نیستند: “دارای بالاترین آمار فروش” در برابر “بیشترین تعداد سفارش” یا “اقلام موردعلاقه” در برابر “اقلام با بیشترین درخواست”. ایجاد تغییرات کوچکی در این اندازه در محتوای تبلیغاتی شما می‌تواند تفاوت‌های بسیاری زیادی را درنتیجه کار شما داشته باشد.


 

البته توجه به این نکته هم دارای اهمیت است که شخص شما باید استفاده از هر یک از این موارد را خودتان به آزمون گذاشته و موردبررسی قرار دهید. مثلاً در مورد فروشگاهی که خیلی شناخته‌شده نیست، استفاده از عبارت “داشتن 26450 مشتری” اقناع‌کننده‌تر از عبارت “26450 نفر این محصول را دوست داشته‌اند” به نظر می‌رسد.


 مدرس فروش سخنران فروش استاد فروش تدریس فروش معلم فروش

  مدرس فروشندگی سخنران فروشندگی استاد فروشندگی تدریس فروشندگی معلم فروشندگی

  مدرس ویزیتوری سخنران تدریس ویزیتوری استاد تدریس ویزیتوری تدریس ویزیتوری معلم ویزیتوری

  آموزش فروشندگی و ویزیتوری آموزش فروشندگی و ویزیتوری 

آموزش فروشندگی و ویزیتوری آموزش فروشندگی و ویزیتوری آموزش فروشندگی و ویزیتوری

 بهزاد حسین عباسی

مدرس اصول و فنون مذاکره زبان بدن

معلم اصول و فنون مذاکره زبان بدن

استاد  اصول و فنون مذاکره زبان بدن

سخنران اصول و فنون مذاکرات تجاری زبان بدن و مدرس مدیریت استاد مدیریت ارتباط با مشتری CRM

مدرس بازاریابی 

معلم بازاریابی 

مدرس برند

مدرس فروش برندینگ مدرس اصول و فنون مذاکره زبان بدن 

مدرس مدیریت ارتباط با مشتری

هماهنگی جهت برگزاری سمینارهای سازمانی


مدیر برنامه ها جواد حسنی

09372202257 

9197685104

behzadabbasi.ir


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ مرداد ۹۵ ، ۰۸:۵۳
مدرس بازاریابی مدرس فروش

۹ توصیه برای فروش اثربخش تر محصول و خدمات به مشتری

مدرس فروش اثربخش تر محصول و خدمات به مشتری آموزش فروش

مدرس فروش اثربخش تر

مدرس فروش اثربخش تر محصول و خدمات به مشتری آموزش فروشحتی اگر یکی از برترین فروشنده ها هم باشید احتمالاً باز هم راه هایی برای بهبود کاری که انجام می دهید وجود دارد. این عقیده ی راوین گاندی، یکی از مؤسسین GMM Nonstick Coatings است؛ یکی از تأمین کننده های پوشش های نچسب ظروف خانگی در سطح جهان. گاندی به عنوان رهبر شرکتی که مشتریان بزرگی مثل جورج فورمن و پیرکس دارد، در مورد فروش توصیه های فراوانی برای شما دارد.


مدرس فروش اثربخش تر محصول و خدمات به مشتری آموزش فروشاگر می خواهید در زمینه ی فروش هدف گذاری خود را با شتابی خارق العاده پشت سر بگذارید، توصیه های او در این زمینه به شما کمک زیادی خواهند کرد.


۱- محصول خود را بشناسید


مدرس فروش اثربخش تر محصول و خدمات به مشتری آموزش فروش محصول یا خدماتی که می فروشید هرچه که هست، شما باید زیر و بم آن را کاملاً بلد باشید. در حقیقت، تفاوت کسانی که قرارداد فروش را نهایی می کنند با کسانی که موفق به این کار نمی شوند، به این موضوع بر می گردد که چه کسی بتواند در لحظه سؤال های مطرح شده را هوشمندانه پاسخ بدهد. به این ترتیب کسانی که می گویند «اجازه دهید نگاه کنم/بپرسم» راه به جایی نمی برند. راوین گاندی در این زمینه می گوید: «ستاره ی این بازی کسی است که بتواند توپ را سریع تر از سرعت اولیه ی خود به زمین حریف بازگرداند».


۲- جایگاه خود را در چرخه ی فروش به مشتری پیدا کنید


مدرس فروش اثربخش تر محصول و خدمات به مشتری آموزش فروش چرخه ی فروش شما چه ۳۰ روزه باشد چه شش ماهه، شما هیچ گاه نباید رو به عقب حرکت کنید. درست مثل بازی شطرنج، انگیزه ی مشتری خود برای برداشتن قدم بعدی و نهایی کردن عمل خرید را بالا نگه دارید. برای مثال، اطمینان حاصل کنید محصولتان به موقع و طبق برنامه ریزی از مرحله ی تولید عبور می کند و زنجیره ی تأمین تان نیز برای محقق ساختن قیمت هدف آمادگی لازم را دارد. به قول گاندی «شما باید همیشه نسبت به این موضوع آگاه باشید که چرا مشتری از شما خرید می کند. این به شما اجازه می دهد از محل دقیق خود در فرایند رسیدن به خط نهایی فروش آگاهی پیدا کنید».


۳- اعتماد به نفسی فرا تر از منطق از خود نشان دهید


Businessman in classic superman pose tearing his shirt open to reveal a dollar symbol on chest concept for human financial advisor, success or recruitment

 مدرس فروش سخنران فروش استاد فروش تدریس فروش معلم فروش

  مدرس فروشندگی سخنران فروشندگی استاد فروشندگی تدریس فروشندگی معلم فروشندگی

  مدرس ویزیتوری سخنران تدریس ویزیتوری استاد تدریس ویزیتوری تدریس ویزیتوری معلم ویزیتوری

  آموزش فروشندگی و ویزیتوری آموزش فروشندگی و ویزیتوری 

آموزش فروشندگی و ویزیتوری آموزش فروشندگی و ویزیتوری آموزش فروشندگی و ویزیتوری

 بهزاد حسین عباسی

مدرس اصول و فنون مذاکره زبان بدن

معلم اصول و فنون مذاکره زبان بدن

استاد  اصول و فنون مذاکره زبان بدن

سخنران اصول و فنون مذاکرات تجاری زبان بدن و مدرس مدیریت استاد مدیریت ارتباط با مشتری CRM

مدرس بازاریابی 

معلم بازاریابی 

مدرس برند

مدرس فروش برندینگ مدرس اصول و فنون مذاکره زبان بدن 

مدرس مدیریت ارتباط با مشتری

هماهنگی جهت برگزاری سمینارهای سازمانی


مدیر برنامه ها جواد حسنی

09372202257 

9197685104

behzadabbasi.ir


مدرس فروش اثربخش تر محصول و خدمات به مشتری آموزش فروش معنای این حرف این است که با وجود تمام پاسخ های منفی که ممکن است بشنوید، باز هم پشتکار خود را حفظ کنید. در حقیقت اگر کسی دست رد به سینه ی شما نمی زند احتمالاً کار خود را به درستی انجام نمی دهید. گاندی می گوید «هیچ کس آنقدر خوب نیست که نرخ موفقیتش در فروش ۱۰۰ درصد باشد. خیلی از مواقع فروش به اصطلاح با سر زمین می خورد؛ و باید به امید این نشست که دوباره روی پای خود بایستیم. قطعاً شانس نیز در این مسئله دخیل است».


۴- از آمار و ارقام خود آگاه باشید


مدرس فروش اثربخش تر محصول و خدمات به مشتری آموزش فروش قیمت حقیقی محصول یا خدمات شما چقدر است؟ حاشیه ی سودی که شرکت شما برای محصول خود در نظر گرفته چقدر است؟ گاندی اعتقاد دارد «خیلی از افراد در نهایت فکر می کنند عملکرد خوبی داشته اند، اما شرکتشان در واقع در حال ضرر کردن است».


۵- قدم های بعدی خود را مشخص کنید


مدرس فروش اثربخش تر محصول و خدمات به مشتری آموزش فروش فهرستی از قدم هایی که بعد از جلسه با مشتری خود باید بردارید تهیه کنید. سپس آنها را روی کاغذ بیاورید یا برای افراد مربوطه ایمیل کنید تا بازیگران اصلی جلسه را نسبت به مسئولیتشان آگاه سازید. گاندی می گوید «اگر ۳۰ روز گذشت و هیچ خبری نشد، می توانید پیگیر موضوع شوید و مثلاً بگویید همانطور که توافق کرده بودیم شما قرار بود این موارد را انجام دهید».


۶- با خلاقیت رقبای خود را پشت سر بگذارید


مدرس فروش اثربخش تر محصول و خدمات به مشتری آموزش فروش اگر محصول شما در همان سطحی باشد که رقبایتان محصول خود را عرضه کرده اند، چرا مشتری باید از شما خرید کند؟ برای متمایز کردن پیشنهاد خود از طریق قیمت یا کیفیت راهی پیدا کنید. گاندی در این باره می گوید «با این کار مشتریان شما پشت در شرکتتان صف می کشند، چون کارشان را ساده می کنید».


۷- شنونده ی خوبی باشید


Photo of pretty business leader looking at camera in working environment


مدرس فروش اثربخش تر محصول و خدمات به مشتری آموزش فروش شما هم احتمالاً ارائه ای برای خود دارید که هزاران بار آن را روی مشتریان مختلف امتحان کرده اید. اما آیا مشتریان با آن ارتباط برقرار می کنند؟ گاندی می گوید «یکی از بهترین راه ها برای برقراری رابطه ای صمیمانه با مشتری این است که به حرف هایشان گوش دهید. اغلب مواقع مشتریان خودشان به شما می گویند چه می خواهند. به این ترتیب کافی است خواسته شان را در اختیارشان قرار دهید».


۸- با طرف مقابل خود ارتباط درستی برقرار کنید


مدرس فروش اثربخش تر محصول و خدمات به مشتری آموزش فروش عدم موفقیت در فروش می تواند نتیجه ی عدم سازگاری شخصیتیِ فرد با این کار باشد. اگر اینگونه است، شاید یک فروشنده ی دیگر شانس بیشتری برای فروش داشته باشد. به عقیده ی گاندی «گاهی اوقات مشتریان درونگرا دوست دارند با فروشنده های درونگرا معامله کنند، گاهی اوقات هم برعکس. گاهی اوقات هم بهترین حرکتی که می توانید انجام دهید این است که ساکت باشید و حرفی نزنید».


۹- در خوانش مردم مهارت پیدا کنید


مدرس فروش اثربخش تر محصول و خدمات به مشتری آموزش فروش آیا فکر می کنید زیاد صحبت کرده اید؟ آیا فردی که آن سوی میز یا خط تلفن قرار دارد در حال بی میل شدن است؟ یا به خاطر حرف های شما احتمال اینکه از شما خرید کند بیشتر شده است؟ فروشندگانی را در نظر بگیرید که از طریق تلویزیون محصولات خود را می فروشند. آنها بر اساس تعداد تماس هایی که دریافت می کنند می توانند بفهمند کدام ارائه برای فروش مناسب تر است. گاندی می گوید «آنها در واقع متوجه می شوند مردم با کدام شیوه ی ارائه ارتباط برقرار می کنند و به آن پاسخ می دهند و این مهارت را دارند که از شیوه های کم بازده عبور کنند و بر عمق شیوه های اثربخش بیافزایند».

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ مرداد ۹۵ ، ۰۸:۲۷
مدرس بازاریابی مدرس فروش

پنج نکته مهم در فروشندگی

مدرس فروش پنج نکته مهم در فروشندگی مدرس کارآفرینی

مدرس فروش


یک فروشنده ی خوب باید ویژگی هایی داشته باشد و نکاتی را رعایت کند.در این زمینه باید اشاره کنیم،مراحل بسیار مهمی در این شغل مطرح میشوند که در صورت رعایت نکردن آنها،در درازمدت مشکلاتی برایمان پیش می آید.در این مقاله می خواهیم تمام نکات مهم این شغل و بازاریابی را بررسی کنیم.


1. شش قدم فروشندگی


الف.توجه: شما باید بتوانید توجه مشتری را جلب کنید. به این ترتیب می توانید او را وارد بحثی کنید تا نیازهای وی را دریابید.


ب.علاقمندی ها: باید کنجکاوی مشتری خود را بر‌انگیزید تا او تشنه دانستن چیزهای بیشتری در مورد محصولات شما باشد


ج.صحبت: باید خیال مشتری را راحت کنید که محصول شما نیازهای وی را برآورده می سازد. همین‌طور باید نسبت به کالایی که می فروشید اشتیاق نشان دهید، نظر مثبت و انگیزه کافی از همین اشتیاق به‌دست می‌آید.


د.خواستن: شما باید احساس خواستن و نیاز را در ذهن مشتری خود زنده کنید.


ه.عقد قرارداد و فروش: قرارداد ببندید، در غیر این‌صورت تنها وقت خود را تلف می‌کنید و یا برای رقبای خود کار می‌کنید.

و.تبریک: وقتی مشتری گفت بله، به او تبریک بگویید. تصمیم او به معنی سود شماست. و او نیاز به تایید این دارد که تصمیمش صحیح است.


2.پنج حقیقت درباره شما و مشتری شما


الف.مشتری رییس است 

 مدرس فروش سخنران فروش استاد فروش تدریس فروش معلم فروش

  مدرس فروشندگی سخنران فروشندگی استاد فروشندگی تدریس فروشندگی معلم فروشندگی

  مدرس ویزیتوری سخنران تدریس ویزیتوری استاد تدریس ویزیتوری تدریس ویزیتوری معلم ویزیتوری

  آموزش فروشندگی و ویزیتوری آموزش فروشندگی و ویزیتوری 

آموزش فروشندگی و ویزیتوری آموزش فروشندگی و ویزیتوری آموزش فروشندگی و ویزیتوری

 بهزاد حسین عباسی

مدرس اصول و فنون مذاکره زبان بدن

معلم اصول و فنون مذاکره زبان بدن

استاد  اصول و فنون مذاکره زبان بدن

سخنران اصول و فنون مذاکرات تجاری زبان بدن و مدرس مدیریت استاد مدیریت ارتباط با مشتری CRM

مدرس بازاریابی 

معلم بازاریابی 

مدرس برند

مدرس فروش برندینگ مدرس اصول و فنون مذاکره زبان بدن 

مدرس مدیریت ارتباط با مشتری

هماهنگی جهت برگزاری سمینارهای سازمانی


مدیر برنامه ها جواد حسنی

09372202257 

9197685104

behzadabbasi.ir



تمام چیزهای که متعلق به شماست با پول مشتری تهیه شده است. هر ترفیعی که در تمام طول زندگی به دست می آورید با پول مشتری میسر شده است


ب.مشتری سود‌آور است


مشتری تنها غازی است که تاابد هر روز یک تخم طلا می گذارد،بنابراین باید مراقب او باشید.به مشتری تازه کمی بیشتر سرویس بدهید،چون انها بهترین مخاطبان شما برای فروش بیشتر خواهند بود

ج. باید خود را به‌جای مشتری بگذارید


هر روز ده دقیقه را به فکر کردن درباره ی این که چگونه خود را جای مشتری بگذارید اختصاص دهید.به حرف های مشتری خود گوش کنید.از آن ها سوال هایی بپرسید؛ به چشمان آنها نگاه کنید.

د. چرا مشتری ها شما را ترک می‌کنند


سه درصد محل زندگی خود را عوض می کنند.


پنج درصد دوستی های دیگری ایجاد می‌کنند.

نه درصد به دلایل رقابتی ما را ترک می‌کنند.

چهارده درصد به دلیل عدم رضایت از محصول، دیگر محصول ما را نمی‌خرند.


شصت و هشت درصد به دلیل بی‌تفاوتی فروشندگان و کارمندان هستند.


ه. شما فقط وظیفه فروشندگی ندارید

اگر مشتری نباشد، تجارتی در کار نخواهد بود به همین سادگی. برای مشتری‌ها قابل اعتماد باشید..




 


3.چهار روش برای ارتباط برتر


الف. روی چیزهای که لازم است بدانید تمرکز کنید.


نیازهای واقعی مشتری چه هستند؟ او چه می‌خواهد؟ انگیزه خرید اصلی چیست؟

ب.همیشه ارتباط دو‌طرفه را حفظ کنید.


علایق اصلی او را مشخص کنید. می‌توانید این کار را با طرح چند سوال انجام دهید.همچنین گوش بدهید.(صدای مشتری).فروشندگان معمولا گوش نمی دهند.


ج.مواظب این سه مساله مهم باشید:ظاهر، نظر و منش

ظاهر مناسب شما چیزهای زیادی به مشتری می گوید

یادتان باشد نظر شما همیشه برای مشتری ظاهر می‌شود

اگر ظاهرتان طوری به نظر می آید که معلوم است علاقمند کمک به دیگران هستید، زمینه کافی برای جلو رفتن به وجود آمده است.


د.مراقب طرز گفتارتان باشید

مهم‌ترین فاکتور موثر در ترغیب مشتری به خرید و مشتری ماندن، اولین برخوردی است که با او دارید. لبخند بزنید و با مشتری احوالپرسی کنید. بلافاصله عکس‌العمل نشان ندهید. قولی ندهید که عمل به آن در توان شما نیست.


4.شش نشانه گذاری برای فروشندگی


الف.لبخند دوستانه و مشتاق تحویل مشتری بدهید.


با مشتری دم در ملاقات کنید. اگر نام مشتری را می‌دانید، آن را به‌کار گیرید.

ب.کارهایتان را نفروشید.


به شواهدی که احتمالا کمک می کند تا نیازهای وی را بشناسید توجه نمایید. سوال‌هایی بپرسیدکه درباره شخص مشتری است و به او بفهمانید مسایل او برایتان جالب است.





ج.برای شرکت‌تان ایجاد اعتماد و اطمینان کنید.


مدارک یا هر چیز دیگری راکه ثابت می‌کند متعلق به شرکتی معتبر هستید به او نشان دهید. اگر به مصرف‌کننده محصولاتی می‌فروشیدکه احتیاج به لوازم یدکی دارند، اطلاعات کافی درباره این لوازم در اختیار او بگذارید.

د.مشتری را آماده کنید.


او را راهنمایی کنیدکه درباره نیازهایش صحبت کند. کاری کنید بداند به محصول شما نیاز دارد.

ه.امکانات و تجهیزات را به مشتری نشان دهید.


این کار در مورد هر محصولی موثر است. بگذارید مشتری اهمیت داشتن محصول شما راحس کند.

و.به سوالات او پاسخ دهید.


نیازهای مشتری را بشناسید. سوال‌های او را یکی یکی پاسخ دهید. در‌صورت امکان با مشتری در شرایط کاملا آرام بدون سر‌و‌صدا صحبت کنید.


5.سه نکته برای بازاریابی از طریق پست تبلیغات و نامه



الف.نیاز به اگهی و خبرنامه ی تبلیغاتی نیازی واقعی است.


بدون وجود تبلیغات کافی هرگز موفق به دیدن بسیاری از افرادی که ممکن است مشتری شما باشند نخواهید شد.

شما به این دلایل نیاز به اگهی دادن منظم دارید:


الف-1ممکن است مشتری شما را فراموش کرده باشد


الف-2ممکن است رقبا محصول خود را به وی بفروشند


الف-3نیاز به مشتری جدید دارید


الف-4لازم است درباره نیازهای جدید مشتری ها اطلاعات کسب کنید



ب.پست‌کردن مستقیم نامه‌های تبلیغاتی و نظرخواهی می‌تواند یک سلاح بی‌نهایت موثر در افزایش فروش باشد.


نامه نوشتن یک راه عالی برای ایجاد ارتباط با مشتری هایی است که هنوز با فروشندگان ملاقات نکرده‌اند. نوشتن نامه پیش از فروش کار بسیار ساده است و انتخاب های زیادی دارید.



ج. جادوی محصولات‌تان را در نامه‌ها به نمایش بگذارید.


مطمئن شوید که سه جز بسیار مهم را در پاکت نامه جای داده اید: نامه، فرم سفارش و پاکت مخصوص جواب.


پرومود باترا - ترجمه طوبی یکتایی - انتشارات کتابسرای تندیس





۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ مرداد ۹۵ ، ۲۰:۴۹
مدرس بازاریابی مدرس فروش

ده محصول دیجیتالی قابل فروش توسط 

 مدرس فروش کسب‌وکارهای خدمت محور

مدرس استراتژی قیمت‌گذاری برای افزایش فروش

  

به گزارش مدرس فروش کسب‌وکارهای خدمت محور فروش یک محصول فیزیکی به‌صورت آنلاین در فضای تجارت الکترونیک با داشتن روش‌های خاص خودش، به نسبت ساده است. اما اگر یک کسب‌وکار خدماتی دارید، که در آن بجای ارائه محصولات ملموس محصول دیجیتالی به مشتری ارائه می کنید، تکلیف چیست؟

به گزارش مدرس فروش کسب‌وکارهای خدمت محور نکته خوب و جالب اینکه حتی اگر شما یک طراح، مشاور مثلا بازاریابی، مربی باشید یا در هر حوزه دیگری فعالیت داشته باشید، می‌توانید به‌صورت آنلاین اقدام به فروش برخی محصولات مشخص بکنید. برای این کار به تنها چیزی که نیاز دارید قدری خلاقیت و ارائه دادن خدمات خود در یک مجموعه قابل توصیف و قابل قیمت‌گذاری است.

 

به گزارش مدرس فروش کسب‌وکارهای خدمت محور در ادامه با 8 قلم محصول دیجیتالی آشنا می‌شویم که به‌راحتی می‌توانید اقدام به فروش آن‌ها بکنید، حتی اگر هیچ محصول فیزیکی در مجموعه محصولات شما وجود نداشته باشد:

 

1- بُن (رسید دریافت کالا) یا کارت هدیه

به گزارش مدرس فروش کسب‌وکارهای خدمت محور از این طریق می‌توانید اقدام فروش بُن یا رسیدهایی برای دریافت خدمات خود مثل خدمات مشاوره یا خدمات آموزشی بکنید و خودتان و مشتری خود را از فروش فیزیکی و در محل خدمات خودتان راحت کنید، پول را به‌صورت فیزیکی انتقال ندهید و همچنین رسید یا … هم به‌صورت فیزیکی ردوبدل نکنید. به این صورت که پس از خرید یک رسید الکترونیکی برای مشتری شما به‌صورت پیام کوتاه ارسال شود. حتی کسب‌وکارهایی مثل رستوران‌ها هم می‌توانند از طریق اقدام به فروش یک منو خود برای یک مناسبت خاص با تخفیف ویژه نمایند. برای فروش بُن یا رسید پلاگین هایی هم مثلاً برای سیستم انتشار محتوا وردپرس طراحی‌شده است.

 

2- فایل ویدئو

به گزارش مدرس فروش کسب‌وکارهای خدمت محور اگر مهارتی دارید که قابل نشان داده شدن است، احتمال تمایل افرادی برای یادگیری آن بسیار زیاد است و این‌گونه بازاری برای شما شکل می‌گیرد. یکی از کاربردهای سیستم‌های اشتراک‌گذاری ویدئو همین است که ویدئو را از یکی مهارت‌های خود تهیه می‌کنید و پس از اشتراک‌گذاری می‌توانید برای فروش آن اقدام به تبلیغات بکنید.

به گزارش مدرس فروش کسب‌وکارهای خدمت محور می‌توانید برای این کار اشتراک در نظر بگیرید و اشتراک ماهانه بفروشید، یا یک مدل پرداخت به ازای مشاهده هر ویدئو برای خودتان معرفی کنید و در برابر دریافت پرداخت امکان مشاهده آنلاین و در لحظه فراهم بیاورید.

 

محصول غیر فیزیکی

 

3- قالب و تم

به گزارش مدرس فروش کسب‌وکارهای خدمت محور در دنیای کنونی تقاضای بسیار زیادی برای خرید قالب یا تم وب‌سایت‌هایی که بر روی سیستم‌های مدیریت محتوا ماند وردپرس ایجادشده‌اند، وجود دارد. اما برای این کار لزوماً نباید یک طراح سایت یا کد نویس باشید تا قادر به فروش قابل در این فضا شوید. یک مشاور مدیریت به‌عنوان‌مثال می‌تواند قالب‌های از قبل آماده‌شده مرتبط با کسب‌وکار را بفروش برساند. نمونه‌هایی از این موارد شامل قالب‌ها رزومه فردی یا شرکتی، قالب پروفایل سازمانی یا شرکتی، مجموعه و چک‌لیست برنامه‌ریزی برگزاری رویداد و . . . است.

 

 

 مدرس فروش سخنران فروش استاد فروش تدریس فروش معلم فروش

  مدرس فروشندگی سخنران فروشندگی استاد فروشندگی تدریس فروشندگی معلم فروشندگی

  مدرس ویزیتوری سخنران تدریس ویزیتوری استاد تدریس ویزیتوری تدریس ویزیتوری معلم ویزیتوری

  آموزش فروشندگی و ویزیتوری آموزش فروشندگی و ویزیتوری 

آموزش فروشندگی و ویزیتوری آموزش فروشندگی و ویزیتوری آموزش فروشندگی و ویزیتوری

 بهزاد حسین عباسی

مدرس اصول و فنون مذاکره زبان بدن

معلم اصول و فنون مذاکره زبان بدن

استاد  اصول و فنون مذاکره زبان بدن

سخنران اصول و فنون مذاکرات تجاری زبان بدن و مدرس مدیریت استاد مدیریت ارتباط با مشتری CRM

مدرس بازاریابی 

معلم بازاریابی 

مدرس برند

مدرس فروش برندینگ مدرس اصول و فنون مذاکره زبان بدن 

مدرس مدیریت ارتباط با مشتری

هماهنگی جهت برگزاری سمینارهای سازمانی


مدیر برنامه ها جواد حسنی

09372202257 

9197685104

behzadabbasi.ir


4- خدمات آموزشی

به گزارش مدرس فروش کسب‌وکارهای خدمت محور شما می‌توانید تخصص خود را به‌صورت مجموعه‌های آموزشی به فروش برسانید. زیرساخت‌های آموزشی مختلفی وجود دارد که در آن‌ها می‌توانید مثلاً اقدام به فروش تخصص خود به‌صورت یک مجموعه آموزشی و ارائه آن به‌صورت مرحله‌به‌مرحله و با استفاده از یک آزمون اقدام کنید. نمونه‌های غیر ایرانی و انگلیسی‌زبان این موارد مانند Udemy و … امروزه خیلی پرکاربرد و شناخته‌شده هستند.

 

5- محصولات دیجیتال

به گزارش مدرس فروش کسب‌وکارهای خدمت محور محصولات دیجیتال هم یکی دیگر از روش‌های فروش دانسته‌ها و دانش شما یا مهارت شما است. محصولات دیجیتال می‌تواند شامل هر چیزی از کتاب الکترونیک تا طراحی‌های شما باشد. به‌طورکلی هر فایل دیجیتالی در صورت طراحی مناسب و داشتن ظاهر مناسب و جذاب قابل‌ارائه به این صورت است. غیر از کتاب الکترونیک می‌توانید به این موارد هم‌فکر کنید:

عکس، فونت، الگو، کلیپ هنری و یا دستور تهیه مواد غذایی و . . .

 

6- جلسات آموزشی

به گزارش مدرس فروش کسب‌وکارهای خدمت محور اگر در حوزه آموزشی فعالیت دارید، توجه داشته باشید که از طریق ارائه خدمات آموزشی خود به‌صورت آنلاین در قالب‌های 15 دقیقه‌ای، 30 دقیقه‌ای یا 60 دقیقه‌ای امکان به دست آوردن دانش پذیران بیشتری را به دست می‌آورید. یک برنامه زمانی برای ثبت‌نام یا رزرو کردن از قبل بر روی سایت قرار دهید که همراه با یک سبد خرید باشد.

سپس می‌توانید محصولات آموزشی خود را از طریق اسکایت یا خدمات گوگل به‌صورت آنلاین و در لحظه برای مخاطبین ارائه کنید.

 

7- گزارش تحقیق

به گزارش مدرس فروش کسب‌وکارهای خدمت محور اگر کسب‌وکار شما در ارتباط با جمع‌آوری اطلاعات طبقه‌بندی‌شده یا انجام تحقیق در صنعتی خاص است، می‌توانید با فروش گزارش‌های حاصل از این تحقیقات به‌صورت آنلاین کسب درآمد داشته باشید. توجه داشته باشید که این گزارش‌ها برای شرکت‌ها و سازمان‌هایی که نیاز به اخذ تصمیم‌هایی در آن حوزه خاص دارند بسیار باارزش هستند، فقط باید از تیم بازاریابی قوی در اختیار داشته باشید.

 

8- فروش محصولات از طریق هماهنگی‌های رابطه‌ای (بازاریابی رابطه‌ای)

به گزارش مدرس فروش کسب‌وکارهای خدمت محور نکته آخر اینکه برای این کار اصلاً نیازی به داشتن ده محصول دیجیتالی که کسب‌وکارهای خدمت محور می‌توانند بفروشند چه به‌صورت فیزیکی یا غیر فیزیکی ندارید. می‌توانید به‌صورت دیجیتال اقدام به فروش محصولات یا خدمات دیگر مجموعه‌ها از طریق سیستم بازاریابی رابطه‌ای و تبلیغات رابطه‌ای بکنید که در آن سیستم به ازای هر فروش موفق و دریافت وجه کمیسیونی از طرف ارائه‌دهنده محصول دیجیتالی مورد نظر به شما می‌رسد.

بهترین نمونه حال حاضر از این روش فروش، فروش رابطه‌ای کتاب‌های الکترونیک یا فایل‌های موسیقی موجود بر روی سایت آمازون از طریق سایت خودتان است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ مرداد ۹۵ ، ۱۹:۲۹
مدرس بازاریابی مدرس فروش

10 استراتژی قیمت‌گذاری برای افزایش فروش


مدرس استراتژی قیمت‌گذاری برای افزایش فروش آموزش

مدرس استراتژی قیمت‌گذاری برای افزایش فروش


به گزارش مدرس استراتژی قیمت‌گذاری برای افزایش فروش آموزش نویسنده: Gregory Ciotti مترجم: مریم رضایی منبع: Help Scout اگر می‌خواهید در یک فضای بازار رقابتی موفق باشید، استفاده از استراتژی‌های قیمت‌گذاری هوشمند هنگام فروش کالاهایتان- چه محصول باشد، چه خدمات یا اشتراک‌پذیری– ضروری است. بدترین کاری که می‌توانید انجام دهید این است که قیمت‌گذاری را غیراصولی و حساب‌نشده انجام دهید. با این حال، این اشتباهی است که بسیاری از کارآفرینان مرتکب می‌شوند.

در اینجا، برخی مطالعات جالب در مورد اقتصاد رفتاری را مرور می‌کنیم. این مطالعات تصویر واضحی از نحوه قیمت‌گذاری درست و بدون حدس و گمان ارائه می‌کنند.

1) شباهت می‌تواند دردسرآفرین شود 

به گزارش مدرس استراتژی قیمت‌گذاری برای افزایش فروش معمولا این انتظار وجود دارد که قیمت‌گذاری یکسان برای چند محصول شبیه به هم کار ایده‌آلی است. اما تحقیقات جدید سایت Yale نشان داده اگر دو کالای مشابه به‌طور یکسان قیمت‌گذاری شوند، نسبت به شرایطی که قیمت آنها حتی اندکی با هم فرق داشته باشد، احتمال اینکه مصرف‌کننده یکی از آنها را بخرد، کمتر است.

محققان در یک آزمایش از افراد خواستند بین دو بسته آدامس مختلف که هر دو 63 سنت قیمت‌گذاری شده بودند، یکی را انتخاب کنند. نتایج نشان داد که تنها 46 درصد آنها اقدام به خرید کردند. این در حالی است که وقتی همان بسته‌ها یکی 62 سنت و دیگری 64 سنت قیمت‌گذاری شدند، بیش از

77 درصد مصرف‌کنندگان یکی از آنها را خریدند. 

بنابراین، وقتی کالاهایی دارید که کاملا شبیه یکدیگرند، اما ویژگی‌های جزئی آنها با هم فرق دارد، (مثلا بلوز یقه اسکی و بلوز یقه هفت)، نباید قیمت‌های یکسانی برای آنها در نظر بگیرید. البته منظور این نیست که برای هر رنگ بلوزهای یقه هفت قیمت متفاوتی تعیین کنید، بلکه باید روانشناسی شرایط موجود را تشخیص دهید. وقتی کالاهای مشابه قیمت یکسانی دارند، مصرف‌کننده ترجیح می‌دهد تصمیم‌گیری خود را به تاخیر اندازد. 

2) استفاده از تکیه‌گاه قیمتی

بهترین راه برای فروش یک ساعت 2 هزار دلاری چیست؟

به گزارش مدرس استراتژی قیمت‌گذاری برای افزایش فروش اینکه آن را کنار یک ساعت 10 هزار دلاری بگذاریم. چرا؟ یک گرایش شناختی متداول به نام «تکیه‌گاه» در اینجا اثرگذار است. این گرایش به تمایل بیش از حد انسان به اتکا بر اولین اطلاعات ارائه شده در هنگام تصمیم‌گیری اشاره دارد. به همین دلیل است که یک ساعت 2 هزار دلاری در کنار یک ساعت گران‌قیمت، مثل خرید یک جنس با تخفیف به نظر می‌رسد و در کنار یک ساعت تیمکس 49 دلاری یک خرید لوکس.

این تاکتیک معمولا در رستوران‌ها استفاده می‌شود و غذاهای گران قیمت در حاشیه منو قرار می‌گیرد تا غذاهای دیگر هنگام مقایسه ارزان‌تر به نظر برسند. 

3) رازهای قانون وبر (Weber)


  مدرس فروشندگی سخنران فروشندگی استاد فروشندگی تدریس فروشندگی معلم فروشندگی

 مدرس فروش سخنران فروش استاد فروش تدریس فروش معلم فروش

  مدرس ویزیتوری سخنران تدریس ویزیتوری استاد تدریس ویزیتوری تدریس ویزیتوری معلم ویزیتوری

  آموزش فروشندگی و ویزیتوری آموزش فروشندگی و ویزیتوری 

آموزش فروشندگی و ویزیتوری آموزش فروشندگی و ویزیتوری آموزش فروشندگی و ویزیتوری

 بهزاد حسین عباسی

مدرس اصول و فنون مذاکره زبان بدن

معلم اصول و فنون مذاکره زبان بدن

استاد  اصول و فنون مذاکره زبان بدن

سخنران اصول و فنون مذاکرات تجاری زبان بدن و مدرس مدیریت استاد مدیریت ارتباط با مشتری CRM

مدرس بازاریابی 

معلم بازاریابی 

مدرس برند

مدرس فروش برندینگ مدرس اصول و فنون مذاکره زبان بدن 

مدرس مدیریت ارتباط با مشتری

هماهنگی جهت برگزاری سمینارهای سازمانی


مدیر برنامه ها جواد حسنی

09372202257 

9197685104

behzadabbasi.ir


طبق اصل معروفی به نام «قانون وبر»، تنها تفاوت برجسته بین دو محرک، مستقیما با اندازه آنها متناسب است.

به گزارش مدرس استراتژی قیمت‌گذاری برای افزایش فروش به عبارت دیگر، تغییر در یک چیز تحت تاثیر اندازه‌ای است که قبلا داشته است. قانون وبر، اغلب در بازاریابی و به خصوص برای افزایش قیمت کالاها و خدمات به‌کار گرفته می‌شود. وقتی قرار است قیمت کالایی افزایش یابد، عدد جادویی مورد نظر معمولا حدود 10 درصد است، چون اختلاف آن با قیمت قبل چندان به چشم مصرف‌کننده نمی‌آید (یا از سوی او پذیرفته می‌شود) و در نتیجه شکایت او را برنمی‌انگیزد. 

باید اشاره کنیم که بسیاری از متغیرها بر قیمت‌گذاری اثرگذارند. این متغیرها عبارتند از: عوامل بنیادی مثل عرضه و تقاضا و نیز عوامل ثانویه مثل اختیار، شهرت و قابلیت کسب‌وکار شما برای القای وفاداری برند. 

4) کاهش نقاط درد در فرآیند فروش

کارشناسان اقتصاد عصبی می‌گویند، مغز انسان تا زمانی که با درد یا آسیبی مواجه نشده، پیام‌ها را به خوبی منتقل می‌کند. قبلا نشان داده شده که این موضوع چگونه بر نوع خریدارانی که کسب‌وکارها آنها را جذب می‌کنند، اثرگذار است. 

تحقیق اخیر دانشگاه کارنگی ملون، روش‌های اندکی را نشان داده که کسب‌وکارها از طریق آن می‌توانند نقاط درد را در فرآیند خرید کاهش دهند و به نوبه خود، شادی بعد از خرید را افزایش دهند و حفظ کنند. 

برخی از این روش‌ها عبارتند از:



به گزارش مدرس استراتژی قیمت‌گذاری برای افزایش فروش • تغییر چارچوب ارزش محصول. ارزیابی یک اشتراک ماهانه به قیمت 84 دلار آسان‌تر از ارزیابی اشتراک سالانه به قیمت هزار دلار است، حتی اگر میانگین قیمتی هر دو اشتراک تقریبا یکی باشد. 

• اقلامی که طرفداران بیشتری دارند یکجا دسته‌بندی کنید. جورج لوونشتین، کارشناس اقتصاد عصبی، به نوع LX خودروها به عنوان نمونه خوبی از این دسته‌بندی‌های موفق اشاره می‌کند. 

• به مسائل کوچک اهمیت بدهید. تحقیق دیگری از دانشگاه کارنگی ملون حاکی از این است که وقتی پیام یک موسسه کرایه دی‌وی‌دی از «حق اشتراک 5 دلار» به «حق اشتراک فقط 5 دلار» تغییر یافت، سرعت و حجم مراجعه مصرف‌کنندگان 20 درصد افزایش یافت. این نشان می‌دهد برخی جزئیات کلیدی تا چه اندازه می‌تواند تاثیرگذار باشد. 

• یا کاربردپذیری یا شادی را در نظر بگیرید. برای مشتریانی که محافظه‌کارند، پیام فروش شما باید کاربردپذیرتر باشد: «این نوع ماساژ درد شما را کاهش می‌دهد.» اما برای مشتریانی که آزاداندیش‌ترند، باید بر لذت و خوشحالی تمرکز کنید: «این نوع ماساژ شما را آرام می‌کند.»

به گزارش مدرس استراتژی قیمت‌گذاری برای افزایش فروش • رایگان یا غیررایگان. موردکاوی مطرح شده در کتاب دان آریلی به نام «نامعقول قابل پیش‌بینی» ثابت کرده که «رایگان» کلمه قدرتمندی است. به‌عنوان مثال، فروش سایت آمازون در فرانسه به میزان قابل توجهی کمتر از دیگر کشورهای اروپایی بود. دلیل آن این بود که در سفارش‌های فرانسه، مبلغ 20 سنت برای هزینه حمل‌ونقل اضافه شده بود، در حالی که این هزینه در کشورهای دیگر رایگان عنوان شده بود. بنابراین بهتر است از هزینه‌های کوچک 

چشم‌پوشی کنیم.

امتحان کردن متدهایی که ذکر شد، روشی مناسب برای حذف نقاط دردی است که می‌تواند به فروش شما آسیب برساند. 

5) روش‌های قدیمی را امتحان کنید

تعیین قیمت کالا به صورتی که رقم با عدد 9 تمام شود، یکی از روش‌های قدیمی قیمت‌گذاری است. اما آیا این روش واقعا تاثیرگذار است؟

به گزارش مدرس استراتژی قیمت‌گذاری برای افزایش فروش طبق تحقیق نشریه «بازاریابی کمی و علم اقتصاد»، پاسخ این سوال مثبت است. این تحقیق در مقایسه قیمت‌ 35 دلار در برابر 39 دلار برای لباس زنانه، نشان داده رقم‌هایی که پایان آنها 9 است، نسبت به کالاهایی که حتی قیمت کمتری دارند، به طور میانگین بیش از 24 درصد بیشتر فروش رفته‌اند. 

6) بر زمان صرف شده در برابر زمان ذخیره شده تاکید کنید

وقتی شرکتی معروف به جای اینکه در تبلیغات خود بر قیمت‌های مناسبش تاکید کند، صرفه‌جویی در وقت را شعارش قرار می‌دهد، آیا شجاعت به خرج داده است؟

تحقیق جدیدی که دانشگاه استنفورد منتشر کرده نشان می‌دهد مصرف‌کنندگان در مورد زمانی که برای خرید یک محصول صرف کرده‌اند تا پولی که برای آن خرج یا صرفه‌جویی کرده‌اند، خاطرات مثبت‌تری را به یاد می‌آورند. آکر می‌گوید «چون تجربه یک فرد با یک محصول، احساس ارتباط شخصی با آن محصول را پرورش می‌دهد، اشاره کردن به صرفه‌جویی در زمان به رویکرد‌های مطلوب‌تر و در نتیجه خریدهای بیشتر

 منجر می‌شود.

به گزارش مدرس استراتژی قیمت‌گذاری برای افزایش فروش آکر، در گفت‌وگویی که توسط مدرسه کسب‌وکار وارتون منتشر شده، اشاره می‌کند که بسیاری از خریدهایی که انجام می‌دهیم به صورت «تجربی» یا «مادی» طبقه‌بندی می‌شوند. صاحبان کسب‌وکار باید پیام خود را مطابق با این موضوع سازگار کنند. مطرح شدن صرفه‌جویی در زمان برای بازاریابی خریدهایی مثل بلیت کنسرت مزیت بهتری ایجاد می‌کند، در حالی که برای خرید جین‌های گران قیمت بهتر است پول و پرستیژ متناسب با آن یادآوری شوند. 

7) هیچ‌گاه قیمت را بدون دلیل مقایسه نکنید

به گزارش مدرس استراتژی قیمت‌گذاری برای افزایش فروش طبق تحقیق دانشگاه استنفورد، قیمت‌گذاری مقایسه‌ای، در صورتی که دلیلی برای مقایسه کردن قیمت‌ها وجود نداشته باشد، می‌تواند اثرات ناخودآگاهی بر ارزیابی مصرف‌کننده داشته باشد. یعنی اگر از مشتری خود بخواهید در مورد قیمت کالای شما و کالای رقیب‌تان، مقایسه‌ای ساده و آشکار داشته باشد، چشم‌اندازی برای از دست دادن اطمینان در پیام بازاریابی شما به وجود می‌آید. به گفته سرپرست این تحقیق: این حقیقت صرف که از آنها خواستیم بدون دلیل مقایسه قیمتی انجام دهند، این ترس را در آنها ایجاد کرد که به نوعی گول خورده‌اند. 

نمونه‌ای از یک برند که برای مقایسه قیمتی دلیل خوبی ارائه می‌کند، شرکت بیمه خودرو Esurance است. آنها توضیح می‌دهند که چرا بیمه ارزان قیمت همیشه مناسب نیست و مجموعه اطلاعات جامعی را در مورد اینکه آنها چگونه قیمت‌ها را به شیوه‌ای مناسب و با حذف هزینه‌های بی‌مورد از طریق رویکرد صرفا آنلاین پایین ‌آورده‌اند، در اختیار مشتری قرار می‌دهند. 

بنابراین، تمرکز باید بر این باشد که چرا قیمت را پایین آورده‌اید، نه اینکه صرفا کالا یا خدمات ارزانی به مشتری ارائه می‌کنید. 

8) از قدرت فضا استفاده کنید

به گزارش مدرس استراتژی قیمت‌گذاری برای افزایش فروش تحقیق دانشگاه واندربیلت که در مجله نیویورک تایمز منتشر شده، حاکی از این بود که مشتریان برای نوعی غذا که در یک هتل لوکس سرو می‌شد نسبت به همان غذا که در یک فروشگاه معمولی فروخته می‌شد، پول بیشتری پرداخت کرده‌اند. 

ریچارد تالر اقتصاددان، معتقد است فضا در این تصمیم‌گیری موثر بوده است. درک اعتبار آن هتل سطح بالا عامل پرداخت قیمت بیشتر بوده است. این همان دلیلی است که افراد برای یک دوره آموزشی چندرسانه‌ای از طریق کتاب الکترونیکی پول بیشتری می‌پردازند، حتی اگر اطلاعات ارائه شده آن با دوره‌های معمولی یکی باشد. بنابراین برای توجیه قیمت‌های بالا باید به مشتریان بالقوه خود رهنمودهای دقیقی ارائه کنید، چون درک عمیق از شرایط مختلف و فضا، بر ارزیابی آنها از این قیمت‌ها اثر می‌گذارد. 

9) سطوح مختلف قیمت‌گذاری را امتحان کنید

به گزارش مدرس استراتژی قیمت‌گذاری برای افزایش فروش ویلیام پوندستون، نویسنده کتاب «گران‌قیمت: افسانه قیمت عادلانه»، معتقد است عدم ارائه گزینه‌های قیمتی کافی ممکن است شما را از سود اصلی دور کند. پوندستون در کتاب خود الگوهای خرید مصرف‌کنندگان را در انتخاب نوشیدنی در یک کافی‌شاپ مورد بررسی قرار داده است. در آزمایش اول، فقط دو گزینه موجود بود؛ یک گزینه معمولی و یک گزینه گران‌قیمت:

آزمایش اول: 



در این آزمایش، از هر پنج نفر، چهار نفر نوشیدنی گران‌تر را انتخاب کردند. اما آیا اضافه کردن یک گزینه دیگر برای افرادی که به دنبال مورد ارزان‌تری هستند، می‌تواند به افزایش درآمد کمک کند؟ محققان این موضوع را با اضافه کردن نوشیدنی دیگری به قیمت 60/1 دلار به منوی کافی‌شاپ امتحان کردند. 

آزمایش دوم:



به گزارش مدرس استراتژی قیمت‌گذاری برای افزایش فروش این اقدام درست نبود. نوشیدنی ارزان‌تر کلا نادیده گرفته شد و نسبت خرید گزینه جدید که قیمت آن بین دو گزینه قبلی بود، افزایش قابل‌توجهی یافت. این نشان داد که گزینه جدید انتخاب غلطی بوده و در این مثال تکیه‌گاه قیمتی نقشی منفی داشته است. آزمایش سوم نشان داد اگر مشتری خواهان نوشیدنی خیلی ارزان نیست، شاید افزودن گزینه‌ای با قیمت بالاتر بتواند کمک کند.     

آزمایش سوم:



به گزارش مدرس استراتژی قیمت‌گذاری برای افزایش فروش این نمونه‌ها اهمیت طبقه‌بندی‌های قیمت‌گذاری مختلف را نشان می‌دهند. برخی مشتریان همیشه دوست دارند گران‌ترین گزینه را انتخاب کنند و بنابراین اضافه کردن کالایی که قیمت آن با فاصله زیادی بالاتر از بقیه باشد، هم این گزینه را در اختیار آنان قرار می‌دهد و هم باعث می‌شود قیمت کالاهای دیگر در مقایسه بهتر و ارزان‌تر 

به نظر برسد. 

10) قیمت‌ها را کاملا ساده‌سازی کنید

در مقاله‌ای تحقیقی که در نشریه «روانشناسی مصرف‌کننده» به چاپ رسیده، محققان دریافتند قیمت‌هایی که رقم آنها اجزای بیشتری دارند، از نظر مصرف‌کننده به طور چشمگیری بیشتر به نظر می‌رسند. مثلا در ساختار قیمتی زیر:

• 1,499,00 دلار

• 1,499 دلار

• 1499 دلار

به گزارش مدرس استراتژی قیمت‌گذاری برای افزایش فروش دو مورد اول از نظر مصرف‌کننده نسبت به مورد سوم، قیمت بسیار بالایی به نظر می‌رسد. با اینکه ممکن است این موضوع احمقانه به نظر برسد، اما مفاهیم مهمی دارد. بنابراین سعی کنید در ساختار قیمت‌گذاری خود هر چیز اضافی را حذف کنید و تا جایی که ممکن است ساده‌سازی را اولویت

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ مرداد ۹۵ ، ۰۹:۱۱
مدرس بازاریابی مدرس فروش

فروش صنعتی

مدرس فروش صنعتی فروش پارتیزانی فروش اجتماعی

مدرس فروش صنعتی

به گزارش مدرس فروش صنعتی فروش پارتیزانی فروش اجتماعی در فروش مصرفی، هدف اصلی شناسایی نیاز مصرف کنندگان یک محصول یا خدمت است در صورتی که در فروش صنعتی به شناسایی و رفع نیاز مشتریان توجه می گردد. مشتریان در فروش صنعتی بر دو نوع هستند. مشتریانی که از محصول به منظور رفع نیاز کسب و کار خود استفاده می کنند و مشتریان دیگر آن هایی هستند که به صورت عمده و به منظور تأمین نیازهای یک سازمان خرید خود را انجام می دهند.


 


فروش صنعتی


 


به گزارش مدرس فروش صنعتی فروش پارتیزانی فروش اجتماعی  فرایند خرید در فروش صنعتی کاملاً متفاوت با فروش مصرفی است. به عنوان مثال در بخش تبلیغات در فروش مصرفی، هدف تبلیغ دهنده ها، تأثیر بر روی هیجانات مصرف کنندگان است. در صورتی که در تبلیغات فروش صنعتی، بیشترین توجه به بخش های منطقی مشتریان معطوف می گردد.


به گزارش مدرس فروش صنعتی فروش پارتیزانی فروش اجتماعی  برخی شرکت های عرضه کننده محصولات صنعتی در زمان افت فروش، اقدام به ارائه تخفیفات و طرح های فروش ویژه می نمایند. در صورتی که در فروش صنعتی، قیمت محصولات در اولویت های بالای خرید مشتریان قرار نمی گیرد.


به گزارش مدرس فروش صنعتی فروش پارتیزانی فروش اجتماعی شرکت های ارائه کننده محصولات صنعتی، کلیه برنامه های خود را صرف شناسایی نیازهای تیم خرید شرکت ها می کننده و پس از انجام تحقیقات فروش کیفی و همچنین بخش بندی مشتریان، بازارهای هدف دارای اولویت را شناسایی و سعی در پوشش خواسته های آن بخش از بازار می نمایند. راه اندازی واحد صدای مشتریان و مدیریت ارتباط با مشتریان در قالب کلینیک و باشگاه در شرکت های طرف قرارداد پارک فروش ایران، این شرکت ها را از بقیه رقبا متمایز می نماید.


به گزارش مدرس فروش صنعتی فروش پارتیزانی فروش اجتماعی  برخی شرکت ها به منظور فروش محصولات خود در پی استخدام بازاریابان حرفه ای و یا روش های فروش شبکه ای و … هستند. در صورتی که در انجام فروش محصولات صنعتی نیاز به یک تیم به منظور انجام مهندسی فروش است. دیگر آنکه در روش های فروش صنعتی بر روی ایجاد و ارتقای وفاداری مشتریان تمرکز شده و سعی در فروش بیشتر به مشتریام کنونی می گردد.


به گزارش مدرس فروش صنعتی فروش پارتیزانی فروش اجتماعی  در فروش صنعتی، فروشندگان متخصص و مجرب و همچنین آگاه به علم مدیریت فروش به عنوان یک شاخص اساسی و حیاتی بسیار مهم می باشد.


  مدرس فروشندگی سخنران فروشندگی استاد فروشندگی تدریس فروشندگی معلم فروشندگی

 مدرس فروش سخنران فروش استاد فروش تدریس فروش معلم فروش

  مدرس ویزیتوری سخنران تدریس ویزیتوری استاد تدریس ویزیتوری تدریس ویزیتوری معلم ویزیتوری

  آموزش فروشندگی و ویزیتوری آموزش فروشندگی و ویزیتوری 

آموزش فروشندگی و ویزیتوری آموزش فروشندگی و ویزیتوری آموزش فروشندگی و ویزیتوری

 بهزاد حسین عباسی

مدرس اصول و فنون مذاکره زبان بدن

معلم اصول و فنون مذاکره زبان بدن

استاد  اصول و فنون مذاکره زبان بدن

سخنران اصول و فنون مذاکرات تجاری زبان بدن و مدرس مدیریت استاد مدیریت ارتباط با مشتری CRM

مدرس بازاریابی 

معلم بازاریابی 

مدرس برند

مدرس فروش برندینگ مدرس اصول و فنون مذاکره زبان بدن 

مدرس مدیریت ارتباط با مشتری

هماهنگی جهت برگزاری سمینارهای سازمانی


مدیر برنامه ها جواد حسنی

09372202257 

9197685104

behzadabbasi.ir


به گزارش مدرس فروش صنعتی فروش پارتیزانی فروش اجتماعی  توجه به همه ابعاد فروش صنعتی در سایه مدل برنامه ریزی فروش و فروش سیستماتیک FG360 و در شرکت های متعدد عملیاتی شده است.

به گزارش مدرس فروش صنعتی فروش پارتیزانی فروش اجتماعی  همه اکنون آماده ارائه تجارب خود به مدیران و صاحبان شرکت های علاقه مند و همچنین آموزش های حوزه فروش صنعتی به معاونین و کارشناسان محترم این واحد استراتژیک هستیم. فروش اجتماعی ، فروش سبز ، فروش صنعتی ، فروش پارتیزانی ، فروش عصبی از جمله انواع فروش است که در پارک فروش ایران بر روی آن مطالعه شده و تجاری سازی شده اند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ مرداد ۹۵ ، ۱۶:۴۹
مدرس بازاریابی مدرس فروش

شش درسی که فروشندگی به کارآفرینان یاد می‌دهد

 مدرس فروش

به‌طورکلی دودسته مختلف از کارآفرینان وجود دارند. یک دسته آن‌هایی هستند که به‌طور مستقیم کسب‌وکار خود را آغاز کرده و پیش از آن سابقه کار و فعالیت در فضای بازاریابی و فروشندگی ندارند و دسته دیگر آن نوع از کارآفرینان هستند که برای مدتی در این فضا کارکرده‌ و سپس به راه‌اندازی کسب‌وکار خودشان پرداخته‌اند. به نظر ما اگر شما جزء دسته دوم این نوع از کارآفرینان باشید، که پیش از راه‌اندازی کسب‌وکار خودشان برای مدتی مشغول کار در یک محیط دفتری دیگر و برای یک کسب‌وکار دیگر بوده‌اند و البته این شغل اول آن‌ها در حوزه فروش بوده است، بهترین حالت و شرایط لازم برای وارد شدن به حوزه کارآفرینی دارند.

 

دلایل مختلفی هم برای این موضوع در نظر دارید که به شش مورد از این دلایل در ادامه این مطلب اشاره‌کرده‌ایم:

 

1- شناخت و درک بهتر مردم

اولین چیزی که حرفه فروش به ما آموزش می‌دهد، شناخت مردم و اشاره‌ها یا هر نوع سیگنال و علامتی از طرف آن‌هاست که آن‌ها از خود بروز می‌دهند و مبنی بر تمایل آن‌ها به یک محصول یا تمایل به نهایی شدن فروش از طرف آن‌ها تفسیر می‌شود. به‌عنوان یک کارآفرین، این کیفیت و خصوصیت در موارد بسیار زیادی کاربردی بوده و مفید واقع می‌شود، چراکه یک فرد کارآفرین همواره باید به ارزیابی مردم، خوبی و بدی کیفیت کار پرداخته و به‌هرحال کار خودش را از طریق از مردم پیش ببرد.

 

2- روبرو شدن با موضوع عدم پذیرش

یک موضوع تلخ که شما از حرفه و تجربه فروش می‌توانید یاد بگیرید، روبرو شدن با مسئله عدم پذیرش از طرف مشتری است. فروشندگان در هر صنعتی به‌خوبی می‌دانند که هر 10 بار تلاش تنها یک موفق به فروش کالای خود می‌شوند یا اینکه حداقل به‌خوبی از نرخ تبدیل مراجعه‌کننده به مشتری برای خود اطلاع داشته و از عدم پذیرفته شدن پیشنهاد خود توسط مشتری ناراحت نمی‌شوند. در کسب‌وکار شما ممکن است بارها و بارها با عدم پذیرش خود و پیشنهاد خودتان از طرف مشتری روبرو شوید و باید همواره پذیرای شرایط بوده و با آن کنار بیایید.

 

فروشندگی

       مدرس فروش سخنران فروش استاد فروش تدریس فروش معلم فروش

  مدرس فروشندگی سخنران فروشندگی استاد فروشندگی تدریس فروشندگی معلم فروشندگی

  مدرس ویزیتوری سخنران تدریس ویزیتوری استاد تدریس ویزیتوری تدریس ویزیتوری معلم ویزیتوری

  آموزش فروشندگی و ویزیتوری آموزش فروشندگی و ویزیتوری 

آموزش فروشندگی و ویزیتوری آموزش فروشندگی و ویزیتوری آموزش فروشندگی و ویزیتوری

 بهزاد حسین عباسی

مدرس اصول و فنون مذاکره زبان بدن

معلم اصول و فنون مذاکره زبان بدن

استاد  اصول و فنون مذاکره زبان بدن

سخنران اصول و فنون مذاکرات تجاری زبان بدن و مدرس مدیریت استاد مدیریت ارتباط با مشتری CRM

مدرس بازاریابی 

معلم بازاریابی 

مدرس برند

مدرس فروش برندینگ مدرس اصول و فنون مذاکره زبان بدن 

مدرس مدیریت ارتباط با مشتری

هماهنگی جهت برگزاری سمینارهای سازمانی


مدیر برنامه ها جواد حسنی

09372202257 

9197685104

behzadabbasi.ir


3- کنار آمدن با استرس ناشی از محیط

زمانی که به پایان ماه نزدیک می‌شود و باید به هدف فروش خود دست پیدا کنید، به‌خوبی باید یاد بگیرید که چگونه بر استرس خود مسلط شده و به آن اجازه افزایش پیدا کردن ندهید. همچنین باید بدانید که چه حرکت‌های خلاقانه‌ای در هر برخورد می‌تواند منجر به تبدیل‌شدن یک مراجعه‌کننده به مشتری برای شما شود. ازاین‌رو، مدیریت استرس و فشار هنری است که یک فروشنده در شغل خود آن را به‌خوبی یاد می‌گیرد.

 

4- شناخت و درک بهتر بازار

یک فروشنده همواره از اصول اولیه و ابتدایی بازاریابی اطلاع دارد و این هم تنها به دلیل حضور همیشگی وی در بازار و اطلاع از فعالیت‌های رقبا است، اینکه باید چه‌کاری در برابر رقبا انجام دهند، نیازها و خواسته‌های مشتریان وی چه مواردی هستند و توانایی اصلی و واقعی شرکت و کسب‌وکار وی چیست؟ درحالی‌که یک فروشنده همیشه در بازار حضور دارد، از زیروبم محصول و خدمات خود به‌خوبی اطلاع داشته و بازار را به‌خوبی درک می‌کند.

 

5- ملاقات و آشنایی با افراد جدید

به‌عنوان یک فروشنده، شما باید همواره با افراد و مراجعین جدیدی آشنا شده و تعامل داشته باشید، فروشندگان جدید را ملاقات کنید، شرکای جدید در کانال پیدا کنید و در کل باید همواره در جستجوی افراد جدیدی باشید. این موضوع هم به این دلیل است که مثلاً مشتریان فعلی شما ممکن است از شما خرید داشته باشند و این خرید هم همواره تکرار شود، اما بالاخره درهرصورت این خرید محدودیتی داشته و تا زمانی ادامه پیدا می‌کند. بنابراین به‌عنوان یک فروشنده، به‌خوبی از اهمیت ملاقات با افراد جدید آگاهی دارید و مخالفتی با ملاقات افراد جدید ندارید و همچنین به‌عنوان یک کارآفرین باید اطمینان داشته باشید که به‌منظور موفقیت در کار و کسب خودتان همواره باید با افراد جدید ملاقات داشته و با آن‌ها تعامل داشته باشید. هرقدر تعداد اعضای شبکه ارتباطی شما بیشتر باشد، موفقیت شما حتمی‌تر می‌شود.

 

6- ریسک‌پذیری

هر کسب‌وکاری همواره شامل پذیرش ریسک و مسئولیت‌هایی منطقی می‌شود. این‌گونه است که من می‌گویم همواره هر فروشنده باید یک محاسبه‌گر باشد و به محاسبه و ارزیابی افراد و مخاطبین بپردازد. فروشندگان همیشه هدف و مخاطب هدف خود را به‌خوبی می‌شناسند و فعالیت‌های موردنیاز برای ارتباط برقرار کردن با آن‌ها را هم به‌خوبی می‌شناسد. آن‌ها به‌خوبی می‌دانند که چگونه باید بر استرس خود مسلط شوند و به‌خوبی می‌دانند چگونه باید ریسک‌های محاسبه‌شده‌ای بردارند و همچنین به‌خوبی می‌دانند که اگر تمام تلاش‌های آن‌ها بی‌نتیجه ماند، چگونه باید با عواقب ریسک‌ها و مسئولیت‌های پذیرفته‌شده کنار بیایند.

 

7- مهارت‌های ارتباطی

هیچ فروشنده‌ای درواقع بدون داشتن مهارت‌های ارتباطی کامل نیست. فروشندگان عموماً به‌عنوان افرادی باهوش شناخته می‌شوند و برای موفقیت هم درواقع باید باهوش باشند، چراکه برای تفهیم محصول و ایده خود شاید تنها چند دقیقه وقت در اختیار داشته باشند. بنابراین این افراد به‌خوبی هدف خود را شناخته و به‌خوبی می‌دانند که چگونه باید برای دستیابی به هدف خود باید مفهوم موردنظر خود را به مشتری انتقال دهند. پس اهمیت ارتباط خوب را به‌خوبی درک می‌کنند.

درمجموع مزیت‌های فعالیت داشتن در یک بخش فروش برای یک کارآفرین ثابت‌شده است، حتی اگر قصد شروع کارآفرینی با یک محصول دیجیتال را داشته باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ مرداد ۹۵ ، ۰۸:۴۸
مدرس بازاریابی مدرس فروش

اهمیت تاثیر فروشنده بر بازاریابی

سخنران فروش سخنران دوره فروش استاد فروشندگی 


مدرس فروش

تجارت همواره در حال تحول است و در پی آن، روش‌های فروش نیز تغییر می‌کنند. دیگر جایگاه یابی و نوع کالا، مزیتی در بازار ایجاد نمی‌کند، چون همه چیز را می‌توان تقلید کرد. به علاوه مشتریان آگاه ترند و توانایی انتخاب بیشتری نسبت به قبل دارند. بنابراین، چگونه می‌توانید برای کسب و کار خود تمایز ایجاد کنید؟ چگونه می‌خواهید بیشتر از رقبایتان بفروشید؟


پیش از این، فروشندگان در ابتدا مطالبی درباره مشخصات، مزایا و قیمت محصول می‌آموختند و مهارت‌هایی در مورد معرفی کالا و خدمات و شیوه برخورد با اعتراض مشتریان کسب می‌کردند و سپس به بازاریابی محصول یا خدمت اقدام می‌کردند. اما امروزه روش فروش جدید و موثری جایگزین آن شده است.

نقش جدید فروشنده، کمک به مشتریان برای بهبود و توسعه کسب‌وکار آسان است که به‌عنوان ارزش افزوده‌‌ای برای آن کالا یا خدمت از آن یاد می‌شود. اکنون، فروش فقط به معنای تشخیص نیاز و چگونگی برآوردن آن نیست، بلکه به معنای مقصد و چگونگی کمک برای رسیدن به آن است. فروشنده جدید، یک متخصص، مشکل گشا است و نیز مدیر ارتباطات است. فروشنده، پیش از آنکه فقط یک فروشنده باشد، باید یک مرجع ارزشمند برای مشتریان باشد. در واقع، اگر تمام تلاش شما، فقط برای فروش کالا و خدمات باشد، تبدیل به یک موجود ترسناک خواهید شد. فروش در بازار پر شتاب و پر تلاطم امروز، نیاز به یک اعتقاد و بینش جدید دارد و باید با مشتری در دادو ستد بود، نه فروش صرف. بنابراین، برای محک زدن خود؛ از خویش بپرسید، در صورتی که چیزی برای فروش نداشته‌اید، آیا باز هم مشتری شما را به‌عنوان مشاور می‌پذیرد؟ دوره‌های آموزشی سنتی فروشندگی بر این نکته تاکید دارند که فروش باید مرحله به مرحله صورت گیرد. ولی این نکته را در نظر داشته باشید که مردم طبق الگوی خرید خود اقدام به خرید می‌کنند نه براساس الگوی فروش شما. برای اینکه فروش موثرتری داشته باشیم، فهم مراحلی که مشتری برای خرید طی می‌کند، حائز اهمیت است. اصل، بر شفافیت در فروش است. یک فروشنده موفق، باید درک روشنی از روان شناسی فروش داشته باشد.

مفهوم جمله «مردم ابتدا شخص را می‌پذیرند و سپس کالای وی را می‌خرند» اهمیت این نیاز را آشکار می‌کند که شرکت‌ها تشخیص داده‌اند که باید رابطه مستمر و پیوسته با مشتری داشته باشند. این عبارت حاوی معنای پرباری در مورد نحوه صحیح مهارت‌های فروش است. اساسی‌ترین مهارت‌های فروش که از شناسایی مشتری شروع می‌شود و تا مهم‌ترین دلایل فروش کالا ادامه می‌یابد از نکات مهم است. علاوه‌بر این، مزیت رقابتی مربوط به مهارت‌های فروش نیست، بلکه به انگیزه، اعتماد به نفس، اراده و پشتکار نیز برمی‌گردد. در کسب‌وکاری همانند ورزش، مهارت برای برنده شدن باید با اراده برای برنده شدن انطباق داشته باشد. ورزشکاران حرفه‌ای این مفهوم را تمرینات استقامت روحی و ذهنی می‌نامند. آنچه واقعا اهمیت دارد این است که ذهن خود را چگونه به‌کار می‌گیریم. وقتی این اصول برای قهرمانان ورزشی به اندازه کافی مفید است، تاثیر آن بر شما چگونه خواهد بود؟

هر صنعتی برای خود ابرستاره‌های فروش دارد. 



 
                                              مدرس فروش سخنران فروش استاد فروش تدریس فروش معلم فروش

  مدرس فروشندگی سخنران فروشندگی استاد فروشندگی تدریس فروشندگی معلم فروشندگی

  مدرس ویزیتوری سخنران تدریس ویزیتوری استاد تدریس ویزیتوری تدریس ویزیتوری معلم ویزیتوری

  آموزش فروشندگی و ویزیتوری آموزش فروشندگی و ویزیتوری 

آموزش فروشندگی و ویزیتوری آموزش فروشندگی و ویزیتوری آموزش فروشندگی و ویزیتوری

 بهزاد حسین عباسی

مدرس اصول و فنون مذاکره زبان بدن

معلم اصول و فنون مذاکره زبان بدن

استاد  اصول و فنون مذاکره زبان بدن

سخنران اصول و فنون مذاکرات تجاری زبان بدن و مدرس مدیریت استاد مدیریت ارتباط با مشتری CRM

مدرس بازاریابی 

معلم بازاریابی 

مدرس برند

مدرس فروش برندینگ مدرس اصول و فنون مذاکره زبان بدن 

مدرس مدیریت ارتباط با مشتری

هماهنگی جهت برگزاری سمینارهای سازمانی


مدیر برنامه ها جواد حسنی

09372202257 

9197685104

behzadabbasi.ir


افرادی که به قله فروش می‌رسند، همکاران خود را شگفت زده می‌کنند برای آنها اهمیتی ندارد که وضعیت اقتصادی چگونه باشد یا روزنامه‌ها در مورد صنعتشان چه می‌نویسند. ویژگی آنها پایداری است، بی‌وقفه کار می‌کنند و در مورد صنعتشان می‌آموزند و آموخته‌های خود را به‌کار می‌بندند و فراتر از همه اینها تمرین می‌کنند که خود را از لحاظ روحی قوی کنند. مثل هر کس دیگری، شکست و لحظه‌های تریدی را تجربه می‌کنند ولی اجازه نمی‌دهند که این مسائل، آنها را وادار به عقب نشینی کند. همه ما روش‌های فروش متفاوتی داریم اما بهترین کار این است که روش منحصربه‌فرد خود را در پیش بگیریم. فروش یک علم دقیق نیست. هیچ روش چندمنظوره، ایده‌آل و دلچسب برای فروش وجود ندارد. رمز این کار در وجود شما نهفته است. هیچ ترفند و هیچ جادویی نمی‌تواند به شما کمک کند. فقط خودتان هستید که باید حداکثر تلاشتان را به‌کار ببندید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ مرداد ۹۵ ، ۲۳:۲۸
مدرس بازاریابی مدرس فروش