مدرس فروش استاد فروش سخنران فروش تدریس فروش معلم فروش

مدرس فروش استاد فروش سخنران فروش تدریس فروش معلم فروش

مدرس فروش استاد فروش سخنران فروش تدریس فروش آموزش فروشمدرس فروش استاد فروش سخنران فروش تدریس فروش آموزش فروش

مدرس فروش استاد فروش سخنران فروش تدریس فروش آموزش فروش

مدرس فروش

بهزاد حسین عباسی استاد مدیریت مدرس مدیریت       مدرس مدیریت استاد مدیریت آموزش مدیریت تدریس مدیریت  مدرس مدیریت استاد مدیریت آموزش مدیریت تدریس مدیریت  مدرس مدیریت استاد مدیریت آموزش مدیریت تدریس مدیریت   

مدرس فروش استاد فروش سخنران فروش تدریس فروش معلم فروش

مدرس فروش استاد فروش سخنران فروش تدریس فروش معلم فروش

مدرس فروش استاد فروش سخنران فروش تدریس فروش معلم فروش

مدرس فروش استاد فروش سخنران فروش تدریس فروش معلم فروش بهزاد حسین عباسی دوره فروش آموزش فروش

استاد بهزاد حسین عباسی مدرس فروش استاد فروش سخنران فروش تدریس بازرایابی

استاد فروشندگی مدرس فروشندگی سخنران فروشندگی تدریس فروشندگی
مدرس فروش استاد فروش

مدرس فروش استاد فروش آموزش بازاریابی

مدرس فروشندگی استاد فروشندگی آموزش فروشندگی

آموزش فروشندگی آموزش بازاریابی

آموزش فروش آموزش فروشندگی

مدرس فروش مدرس مارکتینگ

مدرس فروش مدرس فروشندگی

دوشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۵، ۰۴:۴۴ ب.ظ

۰

آموزش AIDA در فروش سخنران فروش مدرس فروش

دوشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۵، ۰۴:۴۴ ب.ظ

AIDA توجه، علاقه‌مندی، اشتیاق، عمل
آموزش AIDA در فروش سخنران فروش مدرس فروش

مدرس فروش

هر روز با عناوینی که برای جلب توجه ما طراحی شده‌اند، بمباران می‌شویم. جهان پر از تبلیغات و اطلاعاتی است که به سختی تلاش می‌کنند تا مورد توجه قرار بگیرند و این تبلیغات از رسانه‌های مختلفی مثل وب‌سایت‌ها، بیلبوردهای تبلیغاتی، رادیو و تلویزیون به دست ما می‌رسند.
فقط تبلیغات پیامی نیست که تلاش می‌کند تا توجه افراد را جلب کند، هر گزارشی که ارسال می‌شود، هر ارائه‌ای که داده می‌شود و هر ایمیلی که دریافت می‌شود برای جلب توجه مخاطبان در رقابت هستند. همانطور که جهان تبلیغات رقابتی‌تر می‌شود، تبلیغات بیشتر و بیشتر پیچیده می‌شود. با این حال اصول اساسی تبلیغات باقی است و آن جلب توجه و متقاعد کردن افراد است که تنها به دلیل اینکه طبیعت انسان واقعا تغییر نمی‌کند همواره ثابت می‌ماند. برای متقاعد کردن مردم به انجام کاری مثلا خرید محصول یا بازدید از وب‌سایت باید توجه آن‌ها را جلب کرد، آن‌ها را علاقه‌مند کرد و سپس برای عمل متقاعد کرد.

 
 

AIDA مخفف Attention (توجه)، Interest (علاقه‌مندی)، Desire (اشتیاق)، Action (عمل) است. اگر شما می‌خواهید مشتریان خود را به خرید محصول و یا بازدید از وب‌سایت‌تان تشویق کنید باید این چهار مرحله را انجام دهید.
یک نسخه‌ی کمی پیچیده‌تر AIDA وجود دارد با نام AIDCA که یک مرحله‌ی اضافی مابین اشتیاق و عمل قرار دارد. مردم آن‌قدر نگران پیام‌های تبلیغاتی هستند که اغلب وقتی در حال رسیدن به مرحله‌ی عمل هستند عقیده‌شان عوض می‌شود.
چگونگی استفاده از این ابزار:
عناصر مخفف به شرح زیر هستند:
1) توجه
درجهان رسانه‌ای امروزه، باید به صورت سریع و مستقیم توجه مردم را جلب کرد. استفاده از کلمات قدرتمند و یا تصویری که چشم خواننده را بگیرد و باعث متوقف شدن و خواندن مطالب شما شود، بسیار مهم است. به عنوان مثال اغلب افراد ایمیل‌های زیادی دریافت می‌کنند و اکثر آن‌ها فقط تیتر ایمیل‌های‌شان را می‌خوانند. برای تشویق مردم برای شرکت در جلسه‌ی آموزشی یک شرکت و ارائه بازخورد تیتر ایمیل “بازخورد شما تا چه حد موثر است؟” از “سمینار این هفته در مورد بازخورد” توجه بیشتری را به خود جلب می‌کند.
2) علاقه‌مندی
این مرحله یکی از مراحل حساس می‌باشد، در این مرحله شما توجه کافی از مخاطبان هدف‌تان را دارید و باید به اندازه کافی آن‌ها را درگیر کنید طوری‌که آن‌ها وقت باارزش خود را صرف درک پیام با جزئیات بیشتر بکنند. به دست‌آوردن علایق خواننده یک فرآیند عمیق‌تر از جلب توجه آن‌هاست. در این مرحله شما باید روی نیازهای آن‌ها متمرکز شوید و پیام‌هایی که به آن‌ها مربوط می‌شود را به سرعت انتخاب کنید.
3) اشتیاق
همانطور که شما در تلاش هستید تا خواننده‌تان را علاقه‌مند کنید، باید تلاش کنید راه‌های واقعی که شما برای رفع نیازهای آن‌ها ارائه می‌کنید را درک کنند. بنابراین به جای اینکه به آن‌ها بگویید که سمینار ما به شما مهارت بازخورد را آموزش می‌دهد، بهتر است که به آن‌ها بگویید که برای صرفه‌جویی در وقت و انرژی و دریافت چیزی که نیاز دارید باید بازخورد خوب را یاد بگیرید. یک راه مناسب برای ایجاد تمایل خواننده پیوند دادن امکانات و مزایای محصول‌تان است. این مهم است که شما واقعیت‌ها و ویژگی‌های محصول خود را ارائه کنید و به با استفاده از مزیت‌های محصول‌تان به وضوح میل و علاقه در آن‌ها ایجاد کنید.
4) عقیده


مدرس فروش سخنران فروش استاد فروش تدریس فروش معلم فروش

  مدرس فروشندگی سخنران فروشندگی استاد فروشندگی تدریس فروشندگی معلم فروشندگی

  مدرس ویزیتوری سخنران تدریس ویزیتوری استاد تدریس ویزیتوری تدریس ویزیتوری معلم ویزیتوری

  آموزش فروشندگی و ویزیتوری آموزش فروشندگی و ویزیتوری 

آموزش فروشندگی و ویزیتوری آموزش فروشندگی و ویزیتوری آموزش فروشندگی و ویزیتوری

 بهزاد حسین عباسی

مدرس اصول و فنون مذاکره زبان بدن

معلم اصول و فنون مذاکره زبان بدن

استاد  اصول و فنون مذاکره زبان بدن

سخنران اصول و فنون مذاکرات تجاری زبان بدن و مدرس مدیریت استاد مدیریت ارتباط با مشتری CRM

مدرس بازاریابی 

معلم بازاریابی 

مدرس برند

مدرس فروش برندینگ مدرس اصول و فنون مذاکره زبان بدن 

مدرس مدیریت ارتباط با مشتری

هماهنگی جهت برگزاری سمینارهای سازمانی


مدیر برنامه ها جواد حسنی

09372202257 

9197685104

behzadabbasi.ir

مصرف‌کنندگان سخت‌گیر، تمایل به تردید در مورد ادعاهای بازاریابی دارند. با استفاده از داده‌های قوی اعتماد آن‌ها را جلب کنیم به عنوان مثال به جای اینکه بگوییم این کتاب پرفروش است، اطلاعات دقیقی راجع به آن بدهیم مثلا این کتاب در 10 هفته اخیر در نیویورک پرفروش‌ترین کتاب بوده است.
5) عمل
در نهایت مشتریان‌تان بسیار واضح به چیزی که می‌خواهید عمل خواهند کرد. هدف این است که تا حد ممکن خواننده را به انجام کاری موثر سوق داد، بنابراین نخست باید با راه‌های خوب توجه مخاطب‌تان را جلب کنید و سپس با تعامل او را علاقه‌مند کنید و سپس او را مشتاق کنید تا آن کار را انجام دهد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی