مدرس فروش استاد فروش سخنران فروش تدریس فروش معلم فروش

مدرس فروش استاد فروش سخنران فروش تدریس فروش معلم فروش

مدرس فروش استاد فروش سخنران فروش تدریس فروش آموزش فروشمدرس فروش استاد فروش سخنران فروش تدریس فروش آموزش فروش

مدرس فروش استاد فروش سخنران فروش تدریس فروش آموزش فروش

مدرس فروش

بهزاد حسین عباسی استاد مدیریت مدرس مدیریت       مدرس مدیریت استاد مدیریت آموزش مدیریت تدریس مدیریت  مدرس مدیریت استاد مدیریت آموزش مدیریت تدریس مدیریت  مدرس مدیریت استاد مدیریت آموزش مدیریت تدریس مدیریت   

مدرس فروش استاد فروش سخنران فروش تدریس فروش معلم فروش

مدرس فروش استاد فروش سخنران فروش تدریس فروش معلم فروش

مدرس فروش استاد فروش سخنران فروش تدریس فروش معلم فروش

مدرس فروش استاد فروش سخنران فروش تدریس فروش معلم فروش بهزاد حسین عباسی دوره فروش آموزش فروش

استاد بهزاد حسین عباسی مدرس فروش استاد فروش سخنران فروش تدریس بازرایابی

استاد فروشندگی مدرس فروشندگی سخنران فروشندگی تدریس فروشندگی
مدرس فروش استاد فروش

مدرس فروش استاد فروش آموزش بازاریابی

مدرس فروشندگی استاد فروشندگی آموزش فروشندگی

آموزش فروشندگی آموزش بازاریابی

آموزش فروش آموزش فروشندگی

مدرس فروش مدرس مارکتینگ

مدرس فروش مدرس فروشندگی

دوشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۵، ۰۴:۵۴ ب.ظ

۰

تدریس فروش سخنران فروش استاد فروش مدرس فروش

دوشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۵، ۰۴:۵۴ ب.ظ

فروش در خرده بازارها
تدریس فروش سخنران فروش استاد فروش مدرس فروش

مدرس فروش

برای سال‌ها در شرکت فروش مواد شیمیایی به صورت ثابت کار خود را ادامه می‌دادیم اما این اواخر به دلیل نفوذ رقبا و تغییرات تقاضا حجم فروش کم شده بود. با استفاده از قابلیت تجزیه و تحلیل، شرکت‌ هفت منطقه‌ی US را به 70 خرده بازار تقسیم کرد. سپس مناطق داغ خرید و فروش را شناسایی کرد و نیروهای فروش را در آن‌جا مستقر کرد. در طی یک سال بدون افزایش در بازاریابی یا هزینه‌های فروش نرخ رشد فروش دو برابر شد.

 
 

 

 

کلید چرخش قابل توجه شرکت، توانایی جدید خود در ترکیب، شیفت دادن و مرتب کردن مخازن عظیمی از داده‌ها به منظور توسعه‌ی یک استراتژی فروش بسیار کارآمد بود. در حالی که شرکت‌های B2C در استخراج پتابایت معاملات مهارت دارند سازمان‌های B2B از داده‌های بزرگ استفاده می‌کنند.
داده‌های بزرگ(big data) چیست؟
داده‌های بزرگ معمولا به مجموعه‌ای از داده‌های گسترده اشاره می‌کند که در اشکال گوناگون و از منابع مختلف و در زمان واقعی جمع‌آوری شده‌اند.
در مفاهیم B2B این داده‌ها ممکن است از شبکه‌های اجتماعی، سایت‌های تجارت الکترونیک، ثبت تماس مشتریان و یا بسیاری از منابع دیگر کشیده شده باشند. آن‌ها مجموعه داده‌ی منظمی نیستند و بسیار گسترده و پیچیده هستند که برای تجزیه و تحلیل آن‌ها نیازمند نرم‌افزارهای تخصصی و مهارت‌های مورد نیاز برای جمع‌آوری و مدیریت آن‌ها هستیم.
برای درک این‌که سازمان‌های فروش چگونه شروع به استفاده از داده‌های بزرگ می‌کنند، ما شروع به مصاحبه با 120 مدیر فروش در سراسر جهان کردیم که به طور قابل توجهی در درآمد و سودآوری عملکرد بهتری داشتند. این گفتگوها نشان داد که استراتژی خرده‌بازار شاید قوی‌ترین نرم‌افزار تجزیه و تحلیل داده‌های بزرگ در فروش B2B باشد.
کشف و بهره‌برداری از این نقاط شامل سه مرحله است:
1) تعریف خرده‌بازارها و تعیین پتانسیل رشد شرکت‌تان.
2) استفاده از این یافته‌ها برای توزیع منابع و راهنمایی نیروهای فروش.
3) ترکیب داده‌های بزرگ با عملیات و فرهنگ سازمانی
بیایید هر کدام را به نوبه‌ی خود انجام دهیم.

مدرس فروش سخنران فروش استاد فروش تدریس فروش معلم فروش

  مدرس فروشندگی سخنران فروشندگی استاد فروشندگی تدریس فروشندگی معلم فروشندگی

  مدرس ویزیتوری سخنران تدریس ویزیتوری استاد تدریس ویزیتوری تدریس ویزیتوری معلم ویزیتوری

  آموزش فروشندگی و ویزیتوری آموزش فروشندگی و ویزیتوری 

آموزش فروشندگی و ویزیتوری آموزش فروشندگی و ویزیتوری آموزش فروشندگی و ویزیتوری

 بهزاد حسین عباسی

مدرس اصول و فنون مذاکره زبان بدن

معلم اصول و فنون مذاکره زبان بدن

استاد  اصول و فنون مذاکره زبان بدن

سخنران اصول و فنون مذاکرات تجاری زبان بدن و مدرس مدیریت استاد مدیریت ارتباط با مشتری CRM

مدرس بازاریابی 

معلم بازاریابی 

مدرس برند

مدرس فروش برندینگ مدرس اصول و فنون مذاکره زبان بدن 

مدرس مدیریت ارتباط با مشتری

هماهنگی جهت برگزاری سمینارهای سازمانی


مدیر برنامه ها جواد حسنی

09372202257 

9197685104

behzadabbasi.ir


بسیاری از شرکت‌ها بر این باورند که درک خوبی از چشم‌انداز رشد اقتصادی در مناطق فروش خود دارند اما زمانی که رهبران فروش مناطق جغرافیایی را به ده‌ها یا صدها خرده بازار تقسیم کنند آن‌ها خواهند دید که در مناطق محدودی هستند و بعید است که رشدی داشته باشند.
یک شرکت با تعیین اندازه ایده‌آل و موقعیت خرده‌بازار خود با توجه به اهداف و منابع شرکت شروع می‌شود. در مرحله‌ی بعد مدیران بررسی می‌کنند که محرک‌های خرید مشتریان در هر بازار کدام‌ها هستند و سهم بازار فعلی شرکت در هر بازار چگونه است. هدف این است که چگونه با تعریف مشکل، روش‌های حل آن و مهم‌تر چگونه می‌توانید از دیدگاه‌ها و در نتیجه تیم فروش بهتر استفاده کنید. پیچیدگی جمع‌آوری داده‌ها و تجزیه و تحلیل آن‌ها است که این وظایف را به دنبال دارد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی