مدرس فروش استاد فروش سخنران فروش تدریس فروش معلم فروش

مدرس فروش استاد فروش سخنران فروش تدریس فروش معلم فروش

مدرس فروش استاد فروش سخنران فروش تدریس فروش آموزش فروشمدرس فروش استاد فروش سخنران فروش تدریس فروش آموزش فروش

مدرس فروش استاد فروش سخنران فروش تدریس فروش آموزش فروش

مدرس فروش

بهزاد حسین عباسی استاد مدیریت مدرس مدیریت       مدرس مدیریت استاد مدیریت آموزش مدیریت تدریس مدیریت  مدرس مدیریت استاد مدیریت آموزش مدیریت تدریس مدیریت  مدرس مدیریت استاد مدیریت آموزش مدیریت تدریس مدیریت   

مدرس فروش استاد فروش سخنران فروش تدریس فروش معلم فروش

مدرس فروش استاد فروش سخنران فروش تدریس فروش معلم فروش

مدرس فروش استاد فروش سخنران فروش تدریس فروش معلم فروش

مدرس فروش استاد فروش سخنران فروش تدریس فروش معلم فروش بهزاد حسین عباسی دوره فروش آموزش فروش

استاد بهزاد حسین عباسی مدرس فروش استاد فروش سخنران فروش تدریس بازرایابی

استاد فروشندگی مدرس فروشندگی سخنران فروشندگی تدریس فروشندگی
مدرس فروش استاد فروش

مدرس فروش استاد فروش آموزش بازاریابی

مدرس فروشندگی استاد فروشندگی آموزش فروشندگی

آموزش فروشندگی آموزش بازاریابی

آموزش فروش آموزش فروشندگی

مدرس فروش مدرس مارکتینگ

مدرس فروش مدرس فروشندگی

دوشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۵، ۰۴:۵۶ ب.ظ

۰

آیا می‌خواهید پروپوزال‌های فروش بهتری بنویسید؟ 5 مرحله‌ی زیر را دنبال کنید.

پروپوزال‌های فروش، چه آن‌ها را دوست داشته باشید و چه از آن‌ها متنفر باشید، بخش جدایی‌ناپذیر از هر معامله‌ی موفق هستند. در واقع پروپوزال‌ها وقتی به درستی نوشته شوند باعث به انجام رسیدن فروش می‌شوند. در این‌جا 5 مورد برای کمک به نوشتن پروپوزال‌ها آورده شده است.

 
مدرس نوشتن پروپوزال‌ فروش آموزش نوشتن پروپوزال‌ فروش

دوره فروشندگی
1) روی اهداف چشم‌انداز تمرکز کنید.
بیشتر فروشندگان کاملا روی چشم‌انداز پروپوزال تمرکز می‌کنند. این سند اغلب شامل ویژگی‌های اساسی و مزایای محصول است. اما چه چیزی در چشم‌انداز مورد نیاز است؟ به جای تمرکز بر روی محصولی که ارائه می‌کنید پروپوزال شما باید روی مشکلات کلیدی که می‌خواهید آن‌ها را حل کنید تمرکز کند. به طور کلی بخش شروع پروپوزال را باید به چالش‌هایی که می‌خواهید بر آن‌ها غلبه کنید اختصاص دهید.
2) تحویل کلید نیست.
همانطور که در قسمت قبلی گفته شد برخی از فروشندگان در چشم‌انداز تماما روی چیزی که می‌خواهند ارائه کنند تمرکز می‌کنند، این استراتژی ارزش واقعی فروش را نشان نمی‌دهد. چشم‌انداز به تحویل پرداخت نمی‌کند، از پروپوزال‌تان به عنوان یک پلت‌فرم برای تشریح نتایج و خروجی‌ها استفاده کنید. شما می‌توانید تحویل را در مراحل بعدی توصیف کنید. زیاد به جزئیات نپردازید و بیشتر روی اهداف تمرکز کنید.
3) خلاصه نویسی کنید.
اکثر پروپوزال‌ها بیش از حد طولانی هستند و در چند صفحه نوشته می‌شوند، افراد معمولا پروپوزال‌های خلاصه را ترجیج می‌دهند. راه‌حل این مشکل ساده است، آن را در یک یا دو صفحه بنویسیدو اطلاعات مهم را در آن بگنجانید. پروپوزال‌های کوتاه شده باید مفید و مختصر باشند و فقط قسمت‌هایی از چشم‌انداز که مهم هستند را ذکر کنید. بر مواردی که منجر به انجام شدن فروش می‌شوند تمرکز کنید.
4) راه‌حل‌های متعددی ارائه کنید.
بیشتر پروپوزال‌ها فقط یک گزینه یا یک راه‌حل ارائه می‌دهند. به جای ارائه‌ی تنها یک گزینه برای تصمیم‌گیری، گزینه‌های متعددی را در نظر بگیرید. این کار باعث می‌شود که شما به عنوان یک رقیب برای خودتان باشید و خریدار به دنبال گزینه‌های جایگزین از دیگر فروشندگان نباشد.
5) آن را به عنوان قرارداد در نظر بگیرید.
به سادگی با اضافه کردن یک قسمت به پائین پروپوزال آن را تبدیل به قرارداد بکنید. در حالت ایده‌آل پروپوزال‌ها تبدیل به سند قرارداد معامله خواهد شد.
با این پنج استراتژی شما می‌توانید معاملات بهتر و بیشتری را انجام دهید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی