مدرس فروش استاد فروش سخنران فروش تدریس فروش معلم فروش

مدرس فروش استاد فروش سخنران فروش تدریس فروش معلم فروش

مدرس فروش استاد فروش سخنران فروش تدریس فروش آموزش فروشمدرس فروش استاد فروش سخنران فروش تدریس فروش آموزش فروش

مدرس فروش استاد فروش سخنران فروش تدریس فروش آموزش فروش

مدرس فروش

بهزاد حسین عباسی استاد مدیریت مدرس مدیریت       مدرس مدیریت استاد مدیریت آموزش مدیریت تدریس مدیریت  مدرس مدیریت استاد مدیریت آموزش مدیریت تدریس مدیریت  مدرس مدیریت استاد مدیریت آموزش مدیریت تدریس مدیریت   

مدرس فروش استاد فروش سخنران فروش تدریس فروش معلم فروش

مدرس فروش استاد فروش سخنران فروش تدریس فروش معلم فروش

مدرس فروش استاد فروش سخنران فروش تدریس فروش معلم فروش

مدرس فروش استاد فروش سخنران فروش تدریس فروش معلم فروش بهزاد حسین عباسی دوره فروش آموزش فروش

استاد بهزاد حسین عباسی مدرس فروش استاد فروش سخنران فروش تدریس بازرایابی

استاد فروشندگی مدرس فروشندگی سخنران فروشندگی تدریس فروشندگی
مدرس فروش استاد فروش

مدرس فروش استاد فروش آموزش بازاریابی

مدرس فروشندگی استاد فروشندگی آموزش فروشندگی

آموزش فروشندگی آموزش بازاریابی

آموزش فروش آموزش فروشندگی

مدرس فروش مدرس مارکتینگ

مدرس فروش مدرس فروشندگی

چهارشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۵۱ ب.ظ

۰

معرفی Branded.me

مدرس برند سازی شخصی   سایت Branded me   مدرس اصول و فنون مذاکره   بهزاد حسین عباسی 

مدرس برند سازی شخصی

بیشتر مردم یا به عبارت دیگر بیشتر کاربران اینترنت دوست دارن در فضای مجازی یک صفحه شخصی داشته باشن تا در اون از رویدادها ، اتفاقات، احوالات و یا از حرفه و شغلشون مطلب بذارن و اونو با دیگران به اشتراک بگذارن . یا شرکت های تجاری و برند های مختلف برای معرفی خدمات یا محصولاتشون نیاز به یک صفحه رسمی نیاز دارند. علت بوجود اومدن صفحات اجتماعی نظیر فیسبوک ، تویتر و لینکدین برای برطرف کردن این نیاز از کاربران می باشد. مشکل عمده این صفحات عدم دسترسی کاربرانی که عضو نیستند به صفحه شخصی شماست. راه دیگه برای بوجود آوردن صفحه شخصی ایجاد یک وبسایت با طراحی خودتون هستش تا نوشته های خودتون رو دراون بذارین که این راه هم نیازمند پس زمینه فنی طراحی سایت می باشد و جدا از این معرفی اون به بقیه کاربران دیگر مشکل این راه حل هست.


معرفی Branded.me

سایت Branded.me  مشکلاتی که گفتیم  رو برای شما مرتفع کرده به طوریکه با عضو شدن داخل این سایت میتونین بلاگ شخصی خودتون با طراحی مورد علاقتون خیلی راحت و ساده انجام بدین و بلاگتون رو با بقیه کسانی که عضو سایت هستن به اشتراک بذارین تا از نوشته هاتون استفاده ببرن و اونارو مطالعه کنن. در ضمن بلاگتون هم با دامنه Me. ثبت میشه متنها این دامنه برای 6 ماه رایگان بوده و برای اینکه به سرویس پیشرفته ارتقا پیدا کنین باید هزینه اون رو پرداخت کنین.

معرفی Branded.me   معرفی Branded.me branded


“برند.می” رسما در ژانویه 2015 راه اندازی شد. طبق گفته های مدیر عامل این سایت Nick Macario :

” راه های مختلفی برای ساختن یک وب سایت وجود داره. اما اونها گرون ، استفاده سخت ، زمانبر و یا قابلیت شخصی سازه محدود دارن. ما یک راه حل منحصر بفرد ایجاد کردیم که همه اینهارو پوشش بده.”

فرآیند ایجاد این وبسایت خیلی راحت هست و فقط با کلیک کردن درست میشه در ضمن میتونین با لینکدین یا فیسبوک و تویتر عضو و وارد سایت بشین. خوبیه اینکار اینه که همه محتواهایی که در صفحات اجتماعی خود قرار دادین و براشون زحمت کشیدید رو به راحتی در وبسایت شخصیتون ظرف چند ثانیه بذارین. اگرم هیچ جایی عضو نیستین با ایمیلتون عضو برند.می بشین و وبسایت شخصیتون رو بسازین. یکی از ویژگی های Branded.me اینه که اگرشما متن ، عکس ، فیلم و یا هر محتوای دیگری رو با یک قالب درون وبسایت گذاشتین و قصد عوض کردن قالب رو داشتین اینکارو بدون هیچ مشکلی انجام بدین ، بدون اینکه قالب سایت شخصی شما بهم بریزد . همچنین Branded.me با رعایت اصول سئو و امتیاز بندی به سایت شما امکان راحت پیداشدن در گوگل رو به شما میده. با Branded.me دیگر نگران طراحی واکنشگرا نیستید و راحت با هر دستگاهی ازقبیل گوشی ، تبلت و کامپیوتر وبسایت رو بدون مشکل طراحی کنین.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی